INVITASJON: Eksklusiv visning av MeisterSinger

Jon Henrik

Grunnlegger
Medlem
12. okt. 2007
Sted
Fredrikstad
wMeistersinger_Singulator_730-Kopie.jpg

Invitasjon: Eksklusiv visning av MeisterSinger

Det vil bli en kort felles presentasjon av MeisterSinger med en introduksjon til deres filosofi og historie. Deretter vil man få mulighet til å inspisere klokkene på nært hold.

Ellers er det "åpne dører" for alle påmeldte - man kommer og går når man vil.

Spennende. Meistersinger er absolutt verdt å ta en nærmere titt på,
Men kommer desverre hjem via OSL dagen etter så da hadde jeg gjerne gjort en stopp på Lillestrøm :)
Fin artikkel i siste WatchWorld

2dcd635596fa8a2ecb40be157dd645ba.jpg

Jeg synes Meistersinger virkelig er et spennende og eksotisk merke!
Urene har et lekkert klassisk design på kassene som kombineres med en ukonvensjonell funksjonalitet.
Verkene er kjente & kjære eta.

Dette er en eksklusiv visning jeg ihvertfall ikke vil gå glipp av.
Jeg kommer!:cool:

MeisterSinger har noen veldig fine design, og dette med bare én timeviser er en ganske finurlig idé egentlig. Det er neppe en klokke jeg ville brukt til daglig, men den slår meg som den perfekte ferieklokken når man ikke trenger å tenke nøyaktig på tid eller være mer spesifikk enn "eeh, noe over tolv". :eek:

Redigert:
MeisterSinger har noen veldig fine design, og dette med bare én timeviser er en ganske finurlig idé egentlig. Det er neppe en klokke jeg ville brukt til daglig, men den slår meg som den perfekte ferieklokken når man ikke trenger å tenke nøyaktig på tid eller være mer spesifikk enn "eeh, noe over tolv". :eek:

Tror du er inne på kjernen av hele filosofien der. Hentet fra websiden:
"No second hand, no minute hand, no date, no split second hand, no second and third time zones and no winding. The kinetic energy of your arm automatically winds the mainspring as you move. And automatically slows your perception of time."

En liten oppdatering fra arrangørene om hvordan programmet for kvelden ser ut: Det vil bli en kort felles presentasjon av MeisterSinger med en introduksjon til deres filosofi og historie. Deretter vil man få mulighet til å inspisere klokkene på nært hold.

Ellers er det "åpne dører" for alle påmeldte - man kommer og går når man vil :)

Fortsatt mulig å melde seg på torsdagens event! :)

wMeistersinger_Singular_830-Kopie_zps6bf97dd5.jpg

[video=youtube;BNH_K7Nyzqo]https://www.youtube.com/watch?v=BNH_K7Nyzqo[/video]