Event Invitasjon: Aften med Linde Werdelin i Oslo 26. okt.

Tidssonen

Administrator
Forumleder
Medlem
1. okt. 2007
Innlegg
106
- Har du sansen for sporty og maskuline klokker?
- Har klokker som Spidolite, Spidospeed og Octopus, pirret din nysgjerrighet?
- Har du kanskje vurdert å kjøpe en Linde Werdelin, men aldri hatt muligheten til å prøve en?

I samarbeid med Linde Werdelin, gir vi deg nå en unik mulig til et innblikk i Linde Werdelin sin verden – kanskje oppdager du din neste klokke?

Linde_Werdelin_x_Tidssonen_oct26_invite.jpg


Grunnleggerne Morten Linde og Jørn Werdelin, vil være tilstede for å fortelle om presentasjon av merket. Med seg har de et spennende utvalg av deres eksklusive klokker. Lær mer om en av Skandinavias mest suksessfulle urmerker, og opplev klokkene på nært hold.

For de som heller ønsker et privat møte ("LWbyAppt"), vil Linde Werdelin sin Sales Manager, Eloise McLaren, være tilgjengelig for møter i Oslo påfølgende dag (27. oktober).


Tidssonens tidligere artikler om Linde Werdelin finner du her.
 
Gøy at de tar turen! Det hadde jeg også gjort om jeg ikke var opptatt :)

Kom på det nå: lurer på om ikke jeg hilste på deg "live" første gang, på JLC sin event på Gabelshus for kanskje 8-9 år siden(?).


Uansett – oppfordrer folk som er nysgjerrige til å melde seg på. LW er en av de merkene som har et intrikat design og finish, som gjør seg meget bra "IRL".

Jeg kommer også til å være tilstede, så satser på at dette blir en spennende og casual aften med klokker og noe godt i glasset :)
 
  • Liker
Reaksjoner: SoulG og Genta