Interesse for GTG hos Urmaler Tidemann tidlig i desember?

GTG før eller etter jul?

  • Tidlig i desember 2013

    Stemmer: 6 19,4%
  • Midten/slutten av januar 2014

    Stemmer: 25 80,6%

  • Antall stemmer
    31
  • Avstemningen stengte .
Status
Stengt for ytterligere svar.
Medlem
3. mars 2010
Innlegg
971
Sted
Innlandet
Etter en diskusjon her inne litt tidligere luftet jeg ideen om en GTG for brødrene Tidemann i går. Det syntes de var en god ide, og noe de ville gjøre.
På grunn av en travel tid i november, foreslo de at en GTG kunne kjøres tidlig i desember.

Er det interesse for en slik GTG og kan tidlig desember være et passende tidspunkt?
 
Etter en diskusjon her inne litt tidligere luftet jeg ideen om en GTG for brødrene Tidemann i går. Det syntes de var en god ide, og noe de ville gjøre.
På grunn av en travel tid i november, foreslo de at en GTG kunne kjøres tidlig i desember.

Er det interesse for en slik GTG og kan tidlig desember være et passende tidspunkt?

Dette høres kjempebra ut. Men problemet er gjerne at desember også er ganske busy. Hva med et "kick-off" i januar?
 
I`m in! Som alltid med jobb som forbehold, men en GTG hos noen som selger litt mer spennende ting en Bjerke takker jeg ja til!

Tidlig desember passer jo bra, men som nevnt over kan det bli litt travelt. Hva med så tidlig som november uke 46?
 
Høres veldig spennende ut. Usikker på om jeg klarer å rekke det innimellom flytting og avvikling av ferie. For meg høres januar mer passende. Frykter at jeg går på en Rolex smell hvis jeg lar noe sånt komme på hånden, men jeg hadde vel ikke vært førstemann :)
 
Selvsagt! Så lenge ikke det krasjer med et julebord eller annet arr :D
 
Hva er terskelen for å delta på en av disse GTG? Siden det er hos Tidemann bør man vel kanskje eie et av merkene de fører eller?
 
Hva er terskelen for å delta på en av disse GTG? Siden det er hos Tidemann bør man vel kanskje eie et av merkene de fører eller?

En GTG er for alle! :D Ingen grunn til å bli hjemme grunnet hva man har eller ikke har på hånden.

Derimot er det viktig å huske dette med GTG: Den er nok den eneste sosiale settingen hvor det er akseptert å ha en klokke på hver hånd ;)
 
En GTG er for alle! :D Ingen grunn til å bli hjemme grunnet hva man har eller ikke har på hånden.

Derimot er det viktig å huske dette med GTG: Den er nok den eneste sosiale settingen hvor det er akseptert å ha en klokke på hver hånd ;)

Fint at det er åpent for oss relativt nye i sirkuset. Da blir jeg sannsynligvis å finne dersom det passer.
 
Dette vil jeg gjerne vær med på.
Avsluttes med en runde eller to på O´learys på Karl Johan?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.