Interessant artikkel i Aftenbladet

UJU

Støttemedlem
Medlem
23. jan. 2010
Innlegg
6.467
Sted
Vestlandet
Fant ikke denne elektronisk så jeg endte opp med å ta et bilde av siden

20120215_090815.jpg
 
Joda, det er planen etter jeg har fullført utdannelsen jeg nå er under:) spørs bare om jeg kommer inn:-/

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Joda, det er planen etter jeg har fullført utdannelsen jeg nå er under:) spørs bare om jeg kommer inn:-/

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Skal vel langt i fra være umulig å komme inn der:) Spørs vel dog på om du har tenkt til å gå i Norge, Svergie eller Danmark...

Har vurdert det selv noen ganger, men burde nok gjort det før den 5årige utdannelsen jeg alt har tatt;)
 
Det er den svenske skolen jeg har tenkt på. Og med opp mot 100 søkere og 12 plasser så vil jeg ikke si det er lett å komme inn;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Det er den svenske skolen jeg har tenkt på. Og med opp mot 100 søkere og 12 plasser så vil jeg ikke si det er lett å komme inn;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Er ca 12% da;) Neida, skal være bra skole der, men vet det har vært en del sur rundt ulike ting der i det siste! På en annen side er det helt sikkert i orden igjen til du skal søke:) Du skal heller ikke se bort i fra at antall plasser etter hvert vil øke! Ville nok kanskje søkt i Danmark også, og Norge. Dog er du i Norge veldig avhengig av å få en god praksisplass;)
 
Jøss, det er jo en av mine gamle faddere fra Europastudier på Blindern!
Visste ikke at han hadde gått i den retningen, men kult å lese.
 
Leverte inn SD og PloProf til trykktesting idag. Syns det var noe kjent med karen i hvit frakk ;)