Var innom og fikk prøve denne på i dag! Som du sier; helt nydelig, innertier ifht størrelse, komfort og uttrykk! Sto som reservert, så sikkert vrient å få skaffet innen slutten av Juni. Har dog sendt en mail til Jan Gunnar og hørt om det evt. kan være håp! Takk igjen!
Jan Gunnar leverer som regel alltid, så ikke bli overrasket om han får til noe for degVar innom og fikk prøve denne på i dag! Som du sier; helt nydelig, innertier ifht størrelse, komfort og uttrykk! Sto som reservert, så sikkert vrient å få skaffet innen slutten av Juni. Har dog sendt en mail til Jan Gunnar og hørt om det evt. kan være håp! Takk igjen!
Sist jeg var innom i Øvre Slottsgt. så var ALS Saxonia Moon phase den siste Lange de hadde igjen, nå når dette merket ikke lenger skal være med i porteføljen deres. Kanskje de gir en rabatt på denne så den kommer innenfor budsjettet ditt?Fått brukt helgen så langt til å søke, kikke, og prøve litt. Har foreløpig snevret det inn til 4 solide kandidater som jeg må bruke litt mer tid på å vurdere:
Patek Philippe 6119R-001
Rolex Cellini Moon Phase i rosegull
ALS Saxonia Moon phase
ALS 1815 Up-Down 234.032
Takk for alle gode innspill og forslag!
Har vært og sett på den, og er i dialog ifht pris, så får se hva som kommer ut av det kommende ukeSist jeg var innom i Øvre Slottsgt. så var ALS Saxonia Moon phase den siste Lange de hadde igjen, nå når dette merket ikke lenger skal være med i porteføljen deres. Kanskje de gir en rabatt på denne så den kommer innenfor budsjettet ditt?
Good choice! Vi gjorde det samme, og hadde dress code "pen, sommerlig og medium minus formelt". Superhyggelig dag med mange gode minner. Jeg hadde lys gråblå lin/silke-dress og birthyear DJ.Takk for innspill @Mulliner ! Blir sommerbryllup i Italia, så ingen smoking, men ganske uformell og laidback lysegrå/beigeaktig dress
Tilbakemelding om kun 4-5 år venting på den modellen, så da er den ute av dansenJan Gunnar leverer som regel alltid, så ikke bli overrasket om han får til noe for deg![]()
Takk for rask respons! Den ser også helt fantastisk ut, men er litt usikker ifht romertallene. Den fortjener absolutt en solid vurdering!Ja hvor skal man begynne? Quantieme Complete, i mine øyne Blancpain sin signaturkomplikasjon. Her interessant nok plassert i en 43ish Bathyscaphe kasse i gull. I seg selv et nydelig og brukervennlig ur. Dog nok litt størrelse på ja, og tyngde gitt varmen i kassen. BP sin mørkeblå skivefarge er til å dåne av og urverket vist sin levedyktighet i tiår. Altfor få er bevisst på hvor stor, komplisert og bruksfunksjonell Blancpain sitt kaliberrepertoar er. De har laget eller kan lage omtrent alt.
I denne trådens sammenheng ville jeg nok slått et slag for denne når man først hadde vendt blikket mot en blå Quantieme fra BP.
Er det lov å bruke begrepet Mindblowing ??
Vis vedlegg 360582
Jeg synes romertallene et helt riktig på denne modellen og syr hele klokken sammen til det rette særpreget. Et nydelig ur!Takk for rask respons! Den ser også helt fantastisk ut, men er litt usikker ifht romertallene. Den fortjener absolutt en solid vurdering!
Nå nå,, du er på vei rakt inn i ekteskapet så det bare å begynne å kompromisse. Gi gass!Jeg synes romertallene et helt riktig på denne modellen og syr hele klokken sammen til det rette særpreget. Et nydelig ur!
Hva er prisen på denne? Nytt/brukt?