Innspill på kjøp av 312 vs 372

Gratulerer så mye med en flott klokke! 422 er en klassiker! Velkommen som som medlem i Paneristi gjengen. Vi prøver en GTG rett over sommeren. Håper du tar turen!
Takk for det!
Makan til bra gjeng med Paneristi her inne! Fett å se så mye entusiasme og kunnskap og veldig hyggelig med alle innspill og råd til kjøp av min første Panerai! Takk for det!
Hadde vært veldig hyggelig å bli med på en GTG :)

• Liker
Reaksjoner: Oddemann og Suften
Gratulerer, en flott modell, lykke til med kjøp av remmer! ;)
Takk for det! :)
Ja, en hel verden åpnet seg for meg i det jeg begynte å dypdykke i jungelen av remmer! Moro!
Sikler på en grønn oem canvas, men tricky å oppdrive. Klokka kler veldig godt grønne toner i remmer.

Sandwich dial & gullvisere what's not to love? :cool:
32667B3E-E6B3-4F4C-BDC4-913F7A63E47E.jpeg

F08DC015-D4B0-481F-A9B5-38B89EB789C9.jpeg

Ja, en hel verden åpnet seg for meg i det jeg begynte å dypdykke i jungelen av remmer! Moro!
Sikler på en grønn oem canvas, men tricky å oppdrive. Klokka kler veldig godt grønne toner i remmer.

Gratulerer med lekkert nytt ur :)
Kan anbefale Diaboliqstraps på Instagram. Han lager customreim akkurat slik du vil ha den. Lagde denne til meg. Veldig fornøyd!
5035EE8A-DDF2-4AFA-9C6A-81CCEE930C4F.jpeg

Noen enda bedre bilder her:

Gratulerer med lekkert nytt ur :)
Kan anbefale Diaboliqstraps på Instagram. Han lager customreim akkurat slik du vil ha den. Lagde denne til meg. Veldig fornøyd!
Vis vedlegg 200636
Noen enda bedre bilder her:
Den reima var mer eller mindre akkurat det jeg er ute etter! Sykt lekker!
Jeg antar det er litt leveringstid på en customreim som dette. Er gira på en canvas nå som sommeren er her :)
Har tittet litt på gunny-straps. De har noen i stock som kan sendes umiddelbart. Noen erfaringer med dem? Grei kvalitet?

• Liker
Reaksjoner: MrFinale