Inngravering av baklokk

Medlem
3. feb. 2013
Innlegg
840
Sted
Lillestrøm
Hei, alle.

Min kone fyller 30-år i oktober. I den anledningen ble jeg i fjor allokert én plass hos Bjerke i deres sagnomsuste venteliste.
Min plan er å inngravere baklokket. Dette er en klokke som aldri skal selges.

Er det noen av dere som har gjort dette, og har tips om hvem som kan gjøre det? :)
 
Hei, alle.

Min kone fyller 30-år i oktober. I den anledningen ble jeg i fjor allokert én plass hos Bjerke i deres sagnomsuste venteliste.
Min plan er å inngravere baklokket. Dette er en klokke som aldri skal selges.

Er det noen av dere som har gjort dette, og har tips om hvem som kan gjøre det? :)
Mener å ha hørt at Bjerke kan ta på seg en sånn jobb selv. Har du hørt med de?
 
Kanskje prøv om den aldri skal selges først. Eller er du sikker på at kona kommer til å like den?
Ellers gjør Bjerke dette (har spurt).
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
«Vi tar da klokken inn som en service. Gravering vil ta ca 4 uker og service sekretær kommer til å sende deg en e-post når det gjelder korrektur gravering også videre sendt til gullsmed for gravering»

klokken sendes til 3.part for gravering og gratis om klokken er kjøpt gjennom Bjerke
 
«Vi tar da klokken inn som en service. Gravering vil ta ca 4 uker og service sekretær kommer til å sende deg en e-post når det gjelder korrektur gravering også videre sendt til gullsmed for gravering»

klokken sendes til 3.part for gravering og gratis om klokken er kjøpt gjennom Bjerke

Fikk svar fra Bjerke om at de ikke ønsket å gjøre dette, men da skal jeg høre én gang til :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Andreasvikan
Er det noen som har direkte erfaring med noen som tilbyr inngravering? Alternativt, om noen kjenner til hvem Bjerke benytter seg av?