Inn & ut, Salvesen`s ur "historie"

Bare hopp over en, dvs neste inn går rett ut, og så roer du litt ned med denne. Eller selger den til meg.

Vi får se :) Er vell ikke solgt over dagen ett ur som dette heller tenker jeg, så får vell litt tid til å bli "kjent" uansett :) Ellers er det bare til å slenge over ett bud på PM om du er interessert :D
 
Klarer ikke å la vær å se på dette flotte urverket!

49449550.jpg
 
Gratulerer med ny Zenith! :)

Skal ikke skryte på meg å være stor fan av 4-kantete ur (Ikke prøv deg Relox ;) ) men, her om dagen følte jeg en underlig dragning mot Reverso, denne Zenithen gir meg litt av den samme følelsen.

Ellers takk for titten, kult å se hva som har vært innom.
 
Selv om jeg aldri har vært en stor fan av firkantete klokker så må jeg medgi at denne er rålekker. Og det urverket... Hvordan er feelingen for den så langt? Tror du at du klarer å beholde denne? :p

Igjen, veldig morsomt å se hva du har vært igjennom. Hvilken klokke er favoritten din blant alle du har hatt på lanken så langt?
 
Du har hatt mange flotte ur!

Men det du har her er bare nydelig!

Det har et fantastisk urverk!

Ta vare på det en stund!:)
 
Må si jeg har sett Breitling Super Avenger på tynnere håndledd enn det der!

Nydelig Zenith-ur, forresten. Rosegull kan være utrolig pent på enkle ur.
 
Konge-Tudor!! Måtte inn og bla i dagens klokke om den vært med der, men så var ikke tilfelde. Her må wristshot frem :)
 
Veldig morsom tråd! Du har virkelig hatt en fair andel flotte ur! Kjenner at jeg fikk lyst på en ny Breitling ja :)
 
Kjenner meg igjen i den colt automatic'en. Fikk klort til meg en BNIB i england for et par måneder siden, og maken til flott beater tror jeg ikke jeg har hatt. Til og med blå skive.