Indianapolis, hva kan en finne på?

Medlem
1. des. 2010
Sted
Haugesund
Skal ett par uker til Indianapolis for å jobbe nå den 18 og lurer på hva jeg skal finne på til helgen/kveldene?
Det er indy 500 race mens jeg er der så dette skal jeg få klart å få med meg, men hva annet går det an å finne på der borte?

Håper på gode tips :)

Har en håndfull turer til Indy. Lite å finne på. Hvis du ikke får billetter til selve race dagen, prøv å få til test dagen 'carburator day' tror jeg det heter. Prøv også å få tilgang til Gasoline Ally, kult å gå mellom bilene og kikke inn i garasjene, spotte en og annen berømt sjåfør. På test dagen er det også stor konsert på 'indre bane', vanligvis store band mye folk. Muset på racetracek, golfbanen som har 3-4 hull inne på banen er en riktig god bane, vært spilt pga tour der. Også Lucas Oil stadion. Når du har gjort dette leier du bil å kjører til Chicago. Eneste som står igjen er shopping på en av outlettene.

Kan jeg spørre hva du jobber med ? litt obskur destinasjon :). Pm hvis du foretrekker

Redigert:
Har en håndfull turer til Indy. Lite å finne på. Hvis du ikke får billetter til selve race dagen, prøv å få til test dagen 'carburator day' tror jeg det heter. Prøv også å få tilgang til Gasoline Ally, kult å gå mellom bilene og kikke inn i garasjene, spotte en og annen berømt sjåfør. På test dagen er det også stor konsert på 'indre bane', vanligvis store band mye folk. Muset på racetracek, golfbanen som har 3-4 hull inne på banen er en riktig god bane, vært spilt pga tour der. Også Lucas Oil stadion. Når du har gjort dette leier du bil å kjører til Chicago. Eneste som står igjen er shopping på en av outlettene.

Kan jeg spørre hva du jobber med ? litt obskur destinasjon :). Pm hvis du foretrekker.

Ai ai, tenkte at dette ikke var en veldig spennende plass! Jaija, jeg får dra inn til Chicago og kikke når jeg blir "lei". Men dette er vell noen timers kjøretur om jeg har forstått det rett?

Har allerede sett meg ut ett outlet i Edinburgh hvor jeg tenkte å handle inn litt sommertøy, kanskje du har noen tips til andre outlets?

Jeg jobber med AutoStore og skal ned å hjelpe/trene vår distributør å sette opp ett nytt system. Forøvrig er kunden hatworld/lids :)

Takk for tips forresten @daghoi ! :cool:

Redigert av en moderator:
Miami Heat - Indiana Pacers

Eastern Conference Finals i NBA. Jeg rekner med Pacers kommer seg til finalen. De spiller i natt mot Washington Wizards i semifinalen, og trenger bare en seier til for å gå til finalen. Tipper de vinner, og da møter de altså Miami i en best-av-7. Det bør bli et virkelig fyrverkeri. Mye knuffing og amper stemning (til basketball å være) mellom disse to laga.

Hei @Salvesen

Har vært på Edinburgh et par ganger og synes det var ok, tror den regnes som den største/beste outleten (Selv om jeg synes det var en del ukarant farger/modeller, men det er det gjerne på outlet, blir en helt ny diskusjon.

Må regne en 3-4 timer å kjøre til Chicago, så det blir for en helg. Jeg jobber med programvare fra et firma fra Indy som heter Interactive Intelligence (http://.inin,com ), de har en konferanse 1 gang for året jeg av og til klarer å krangle meg med på. Den er nå i slutten av månenden så jeg ble nysgjerrig om du skulle dit. Pleier å ha god oversikt over hvem fra norge som reiser, lite miljø som det ofte er i norge :)

En liten "teaser":

[video=youtube_share;TtRK1ybq8FA]http://youtu.be/TtRK1ybq8FA[/video]

Miami Heat - Indiana Pacers

Eastern Conference Finals i NBA. Jeg rekner med Pacers kommer seg til finalen. De spiller i natt mot Washington Wizards i semifinalen, og trenger bare en seier til for å gå til finalen. Tipper de vinner, og da møter de altså Miami i en best-av-7. Det bør bli et virkelig fyrverkeri. Mye knuffing og amper stemning (til basketball å være) mellom disse to laga.

Klarte selvfølgelig å glemme ut dette men etter jobb i dag merket jeg jo fort at det var en stor kamp på gang, endte opp med å se kampen på hooters i kveld. Synd de ikke vant men spennende var det. Hadde nok vert enda bedre fra stadioen(ca ett stenkast unna) men hooters var greit det også, fikk iallefall øl servert! :cool: @SoulG