Incomming!

Medlem
18. sep. 2009
Innlegg
3.635
Jajajajaja....

Så, etter noen stille feriedager og utallige meldinger fra Hustruen om at jeg er fraværende, skjedde det igjen; oooops, kom visst borti "pay now" knappen på bukta...

Neidasåååjaddasåååå...

Forskningen denne sommeren gikk i fordypelse i Seamasterens verden. De virkelig gode, gamle fra femtitallet. Gjerne gullbelagte. Ref 2577, 2846, 2494, etc. Cal 341, 345, 501, 505 osv...

Men plutselig slumpet jeg over ref 145.007, også kalt Seamaster Chronostop. Mint condition.
Og vips.... Tynnere konto. Fetere samling. Etter diverse connier og Ranchero måtte det en Seamaster inn.
Og jeg må som vanlig velge noe litt anderledes. Facts: ref 145.007, cal 865, ca 1967, 41mm.

Jummy!:cool::cool::cool:

Bilder kommer om noen uker, men her er illustrasjonsfoto.

null_zpsdef4e0b3.jpg
 
Grattis Frodo!

Alltid gøy når du handler noe nytt.
Gi oss gjerne en beskrivelse av prosessen som du har gjort tidligere. :)
 
Jasså, det er dette du har holdt på med de siste månedene. Lurte på om du hadde glemt oss helt her inne.

Gratulerer med flott Omega. Gleder meg til mer bilder/info.
 
Grattis!
(Kan det stemme at det var du som var innom på jobben idag med en Omega Constellation?)
 
Grattis!
(Kan det stemme at det var du som var innom på jobben idag med en Omega Constellation?)

Det stemmer!!
Og det var meget hyggelig - som alltid!
:cool::cool::cool:

Edit: la du forøvrig merke til dagens på armen; Hanhart.
 
Redigert:
Ja husker jeg stusset over hva det var, men mente også jeg så en jlc engang opp i det hele :D