Inboxing av jordens vann

Pasop

Støttemedlem
Medlem
28. jan. 2014
Innlegg
899
Sted
Ytre Enebakk
Jeg har vært en ivrig golfer i mange år, men har de siste årene spilt litt minde pga små barn og alt som derav følger. Men liker fremdeles å se det på TV, og Masters og Ryders Cup er for meg stor underholdning.

Så da Omega lanserte sin egen Ryders Cup utgave av Aqua Terra i fjor høst bestemte jeg meg for at den måtte jeg ha "in due time". Og ventingen er jo halve moroa. Klokkens farger spiller på de offisielle Ryders Cup fargene og inni har vi jo det fantastiske 8500 verket.

Så forrige lørdag var jeg inne hos min lokale urmaker og fikk ham til å holde av et eksemplar jeg har klådd på i et halvt års tid, og i dag var jeg tilbake der for å hente den ut av safen, få den opp i boksen og rett hjem.

Så her kommer bildene fra inboxingen hos Urmakeriet på Ski. Som sedvanlig vil jeg rette stor takk til Terje og Lars for utmerket service. Denne gang tok seansen kun 2 timer.

Til slutt i bildeserien har jeg lagt ved Omegas egen lanserigsvideo av denne modellen, vel verdt å se på.

Beklager kvalitet på mobilbilder i butikk.

Så kom den ut av safen i original fraktemalasje


Vi fikk av lokket


Og av med plasten


Så var den servert


Er jo så vakker


Kort tur innom håndleddet


Før det bar opp i eksen



Når jeg vel kom hjem måtte jeg bare ta to close-ups for å vise fargespillet



Til slutt den offisielle lanseringsvideoen fra Omega
https://www.youtube.com/watch?v=ULzjsBK5WAQ

Takk for titten!
 
Tusen takk for alle gratulasjoner.

Gratulerer med flott Seamaster! Lekker skive, ser frem til flotte bilder!
Det blir nok mange bilder i dagens klokke fremover @Consigliere.

Grattis med lekker klokke og lykke til med golfsesongen i år
I år skal jeg prøve å spille meg nedover igjen. Har stille og rolig gått fra 10 til 12 i hc de siste årene, men nå skal det snus @Tek.
 
Redigert av en moderator: