Gratulerer så mye med finfin Orient! :)
Kohe321 Støttemedlem Medlem 19. okt. 2011 Innlegg 5.368 28. jan. 2014 #16 Gratulerer så mye med finfin Orient!
Greg Støttemedlem Medlem 21. feb. 2008 Innlegg 5.036 Sted Bærum 28. jan. 2014 #17 Den er skikkelig flott den klokken. Gratulerer
S Striky Medlem 7. sep. 2013 Innlegg 454 28. jan. 2014 #19 fettstykket skrev: Gratulerer med flott klokke. Min hilser Klikk for å utvide... Takk for det@fettstykket. Hils tilbake fra min csabko skrev: Gratulerer! Impulskjøp er ikke akkurat et ukjent fenomen Klikk for å utvide... Nei, det er jo ikke det. Blir vel flere etter hvert og trojen skrev: Gratulerer Klikk for å utvide... Tusen takk @trojen. Marius M skrev: Gratulerer med fin Orient! Klikk for å utvide... Takk for det @Marius M. Kohe321 skrev: Gratulerer så mye med finfin Orient! Klikk for å utvide... Tusen takk @Kohe321. Greg skrev: Den er skikkelig flott den klokken. Gratulerer Klikk for å utvide... Takk @Greg. Det synes jeg også. En av de finere Orient etter mitt syn. boenna_69 skrev: Stilig... Grattis! Klikk for å utvide... Tusen takk @boenna_69 Redigert av en moderator: 22. mai 2015
fettstykket skrev: Gratulerer med flott klokke. Min hilser Klikk for å utvide... Takk for det@fettstykket. Hils tilbake fra min csabko skrev: Gratulerer! Impulskjøp er ikke akkurat et ukjent fenomen Klikk for å utvide... Nei, det er jo ikke det. Blir vel flere etter hvert og trojen skrev: Gratulerer Klikk for å utvide... Tusen takk @trojen. Marius M skrev: Gratulerer med fin Orient! Klikk for å utvide... Takk for det @Marius M. Kohe321 skrev: Gratulerer så mye med finfin Orient! Klikk for å utvide... Tusen takk @Kohe321. Greg skrev: Den er skikkelig flott den klokken. Gratulerer Klikk for å utvide... Takk @Greg. Det synes jeg også. En av de finere Orient etter mitt syn. boenna_69 skrev: Stilig... Grattis! Klikk for å utvide... Tusen takk @boenna_69