Ikke tilgang til å lese artikler + Siste nytt (forsiden)

Medlem
20. juli 2009
Innlegg
474
Hei, et pussig problem.

Jeg går inn på forumet med å vise "Nye innlegg" - http://www.tidssonen.no/search.php?do=getnew&contenttype=vBForum_Post&exclude=24.

Det fungerer meget bra, men de siste dagene har jeg ikke kunnet lese svar på artikler! Dvs. det har kun vært 2 svar på Frodes glimrende skriverier, men allikevel.

Logget ut og gikk inn som "gjest" og da fungerte det. Kanskje Admin ikke liker meg? :eek:

+

I den forbindelse gikk jeg inn på forsiden eller "Siste nytt" og derfra er det jo direkte adgang til artiklene. Da kom jeg glatt inn og fikk begynt å skrive et svar også.

Pussig.

+

Om ikke det var nok (klaging) så ser jeg at kolonnen "Siste tråder i forumet:" (glimrende tiltak) viser det første - og ikke det siste innlegget! Litt lite nyttig å hver gang lese den første posten...

:cool:
 
Hei,

Årsaken til at ikke artiklene syns gjennom forumets "Nye innlegg" funksjon er for å skille litt mellom forumet og forsiden. At du så artiklene under "Nye innlegg" tidligere var egentlig ikke meningen :)

Når det gjelder tilgangen til kommentarene, skal jeg ta en kikk på det. Det samme gjelder siste innlegg-funksjonen.
 
OK, får se neste gang det kommer en kommentar da.

Men de jeg har sett kom altså opp når jeg gikk inn på "nye innlegg".