ikke planen ..

Veldig fine klokker begge to, ligger på topp på ønskelista mi om dagen begge to selv om Bretlingen er den mest realistiske. Får du tatt flere bilder av de sammen sik at størrelsen i forhold til hverandre kommer fram?

Takk :D ja, Klokkene er nydelige. Rolex`n føles en god del tyngre og større enn Breitling`n. diameteren er ca den samme (DSSD er vell 2 mm større), men i tykkelsen er det stor forskjell. Kan ABSOLUTT ;) anbefale en av disse !! ,men Rolex`n er verdt den høyere prisen og gir en ganske spesiell følelse og gå med :???:

Lykke til :D -Her er et par bilder til ;)

5317116430_2d0fabd40b.jpg

5317115970_c27dfe3fb5.jpg

5316520369_f2b4ee03dd.jpg

5316520885_0050cbfc48.jpg

5316520637_ef4191c5e7.jpg

5316519891_58f40154f7.jpg

:cool:

Takker for bilder.

Rolexen er helt rå, var større en SOen en jeg trodde. Synes Superocean II er meget pen, skulle bare ønske den var litt større. Har ikke prøvd den enda, så mulig jeg forandrer mening etter en test.

Takk for fine bilder. DSSD er utrolig lekker, men den er litt for stor for hånden min desverre, men jeg skal jo vokse når jeg blir eldre, så kanskje den sitter bra en dag!

Frem til det får jeg klare meg med de fine bildene dine:)

Takk for fine bilder. DSSD er utrolig lekker, men den er litt for stor for hånden min desverre, men jeg skal jo vokse når jeg blir eldre, så kanskje den sitter bra en dag!

Frem til det får jeg klare meg med de fine bildene dine:)

Takk :) , tid kommer vet du ;)

Takker for bilder.

Rolexen er helt rå, var større en SOen en jeg trodde. Synes Superocean II er meget pen, skulle bare ønske den var litt større. Har ikke prøvd den enda, så mulig jeg forandrer mening etter en test.

Superocean`n er en veldig behagelig størrelse. første gang jeg testet den hos Bjerke føltes den veldig liten (,men da hadde jeg på meg en Super Avenger:D),men når jeg nå har gått en del med den så må jeg si meg MEGET fornøyd :D:D forøvrig så syns jeg denne klokken tar seg best ut med svart Dial og på gummireim- lykke til ;)