Ikke helt Rolex 6200 - men nesten like gøy. :) OVM møter O1V

Det er morsomt å følge med på Steinhart- og rem-prosjektene dine! Man får jo lyst på selv; du er jo rene Steinhart-ambassadøren!

Ja, snart så plyndrer jeg og saksa konas vesker, støvletter, etc for å masakrere alt til reimer. :) Har allerede vært på antikkutsalg og Panduro og hobbybutikker på leit etter kult skinn - men må søke opp noen loppemarked tror jeg.

Fant en Omega Seamaster Cosmic på et antikkutsalg - men stod over. Holder meg til nyere ur (enn så lenge).

Redigert:
Ja, snart så plyndrer jeg og saksa konas vesker, støvletter, etc for å masakrere alt til reimer. :) Har allerede vært på antikkutsalg og Panduro og hobbybutikker på leit etter kult skinn - men må søke opp noen loppemarked tror jeg.

Fant en Omega Seamaster Cosmic på et antikkutsalg - men stod over. Holder meg til nyere ur (enn så lenge).

Så hvis man har no'gammalt lær liggende er det bare å veksle inn i reimer hos deg, er det så!?

Beklager, smakløst...

Omega Seamaster Cosmic, det så veldig syttitalls ut for meg, var det for dyrt eller bare ikke så attraktivt med syttitall?

He, he - gi læret til Nessuno79 eller Olando - de KAN lage reimer - jeg bare leker. :)

Har ingenting i mot 70-tallsklokker. Faktisk så kunne jeg tenke meg helt ned på midten av 60-tallet. O1V er jo inspirert av midten av 50-tallet (Rolex 6200). :)

Seamasteren så slik ut så jeg droppet å spørre om pris, da det høyst sannsynlig er restaureringskostnadene som er det dimensjonerende.

20140316_121911_zps92b8a2cf.jpg