ICONS OF PATEK PHILIPPE hos urmaker Bjerke fredag.

Medlem
24. april 2008
Innlegg
515
Sted
Trondheim
Hei Tidssonen venner!
Jeg fikk akkurat en invitasjon til ICONS OF PATEK PHILIPPE visning hos urmaker Bjerke.
http://www.anp.se/newsletter/158807/424 ... 7643425C43
Det kunne jeg godt tenkt å få med meg , kunne gjerne tenke meg å dra litt tidlig fra jobb fredag å stikke innom.
Er det noen tidssonen godfolk som kunne tenke seg å slå følge?
Har vansker med å tro at det ikke blir en estetisk "højdare"
 
Fikk mailen selv.
Skulle gjerne ha vært der, men skal en tur til London :(
Forhåpentligvis får jeg sett noen godsaker der også, men PP-utstilling er jo stort!
 
Hvor tidlig da? Jeg sitter ute på Fornebu om dagen, rekker neppe noe slikt før ved 16.30-tiden.
 
Visningen starter fredag den 17. oktober kl 1400
og varer til lørdag den 25. oktober 2008.
 
Hadde nettopp tenkt til og maile deg jonas. jeg reiser nemlig en tur til lillestrøm neste uke, og hadde jo håpet på en liten mini gtg med deg og dine klokke! Du har jo lovet meg og få ta en titt på din tyske klokke ;)
kan vi ikke ta en liten titt på mandagen da?
 
Hauk skrev:
Hadde nettopp tenkt til og maile deg jonas. jeg reiser nemlig en tur til lillestrøm neste uke, og hadde jo håpet på en liten mini gtg med deg og dine klokke! Du har jo lovet meg og få ta en titt på din tyske klokke ;)
kan vi ikke ta en liten titt på mandagen da?

Hei Hauk,hyggelig å høre fra deg!
Trivelig at Dornbluethen vekker interesse:)
trondheimstur080808243.jpg

Fra tirsdag neste uke er jeg på reisefot noen dager , tilbake torsdag.
Jeg bruker dornbluethen ganske ofte så kan ta den på meg på mandagen
så kanskje det passer med mini gtg, ellers er jo neste fredag noe som kanskje passer bedre, da ferdig på jobb kl 15.00. mandagen blir nok litt pakking ,familie etc.
trondheimstur080808248.jpg

Vi prates Hauk:)
 
Men da sier vi fredag når du er ferdig på jobb! Gleder meg.. fantastisk Dornblueth! Bare og si ifra om jeg har noe som frister :D