I morgen drar jeg på jobb uten klokke, men på hjemveien har jeg det..

Vel, dette satte en endelig strek for mine planer om en unboxing på dette forumet. Alt vil jo blekne etter dette :D

Gratulerer forresten, med et usedvanlig stykke flott ur!

Årets unboxing uten tvil :D

Liker detaljen på bilde 13 hvor politi-legoen tupper vekk grisen ;)

Og: Utrolig fint ur, gratulerer!

På vegne av meg selv og alle innbyggere i Legoby ønsker jeg å takke for alle gratulasjoner!

p1020596e.jpg

Ble litt usikker på om jeg har et liv nå...

Grattis med en flott klokke.....;),men unboxingen var outstanding og grenser til det perverse......

Takk for fin underholdning.

Mvh
Timebandit

Edit: Viste kona fremvisningen........"herregud" skrek hun !!!!! og lo.

Hehe, veldig bra og flott ut....det er godt det finnes et sted for sånne som oss...syke syke mennesker...:D

:pflott klokke og fantastisk unboxing. Viste den til husets 5 årige sønn, hvorpå han utbrøt" Pappa, hvorfor kan ikke du leke med lego og klokkene dine da" Dette setter presedens

Fantastisk unboxing :D:D:D

Nydelig tudor også forresten. Hva sa innbyggerne i legoby når de fant ut at det ikke var det nye rådhusuret de hadde bestillt på ebay?

Strålende Heuer!
Og for en fantasi da, mann!
:cool:

Dette var da en særdeles hyggelig historie billedliggjort på en fremragende måte. Det er vel vanskelig toppe en unboxing som dette.
Og klokken; - kul og sporty. Denne sklir utmerket inn i både Legoby som i alle andre byer!

Grattis!
:D

Ho ho, dette var saker! Litt av et ur legoianerne fikk seg :D

Etter dette frister det med besøk både hos AD og i Legoland, i tillegg har du hevet listen for fremtidige unboxinger langt utover mine evner i hvert fall ;) :)

Skål og nyt klokken!

Du er en syk syk mann Heuer - kansje like syk som oss andre ;) Men herregud så morrsomt du må ha hatt det. Litt mistenkelig at grisene i Legoby skulle vise så stor interresse for klokka. :confused:

Frode.