I år kom julen tidlig

GrimReaper

Støttemedlem
Medlem
30. des. 2016
Innlegg
5.715
Sted
Telemark
Denne ble jo "lekket" i diverse tråder i går da jeg ikke greide å vente. Men jeg synes det er morsomt med unboxinger så jeg regner med menigheten tåler en i dag med litt flere bilder og noen tanker.

Rolex 124060 - Submariner no-date!
Min første sub og forventningene deretter, dette er jo "the benchmark" for dykker/sportsur og etter noen timer med den på armen begynner jeg å forstå hvorfor. Den er simpelthen helt riktig på alle mulige måter. Jeg var spent på den nye størrelsen i forhold til 40mm maxicase som jeg har vært veldig glad i på GMT-masteren min. Opplevelsen min er at den er ganske lik på hånden men oppleves mer elegant og "riktig" proposjonert. Økningen i størrelse er ikke merkbart for min del i og med at designet slanker den litt på de riktige plassene. Rolex vet hva de driver med og jeg tror de aller fleste som kan sammenligne denne med foregående modell vil være enig i at dette er i tråd med evolusjonen. 10 års serviceintervall med det nye verket er jo heller ikke feil. Som førstegangseier av sub føler jeg at dette ble en meget god match. Terningkast seks!

Så over til kjøpsopplevelsen som for min del er en stor del av greia når man legger så mye penger i en klokke. Dette er ikke min første seilas Med MS Urmaker Bjerke og ikke uten grunn. Jeg føler meg som om jeg er noen mye større enn jeg er når jeg blir tatt i mot der og allerede der har de gjort mye riktig. Jeg føler meg spesiell og verdsatt som kunde, det er for meg utrolig viktig. Velvilje og hyggelig smil i alle ledd, tilbud om kaffe, cola og bobler. Samt at de har tid til å prate litt om lidenskapen vi alle her inne deler/lider av. Handelen i går var imidlertidig ekstra hyggelig og jeg vil gjerne få takke Jeanette for en utenom det vanlige hyggelig handel! Har ikke møtt henne der før men henne må de ta godt vare på! Terningen har ikke nok øyne!

Avslutningsvis slenger jeg på noen bilder og ønsker alle en strålende adventstid :)
20201121_092448.jpg
20201121_092611.jpg
20201121_092625.jpg
20201121_092635.jpg
20201121_092744.jpg
20201121_093034.jpg
20201121_093054.jpg
 
Redigert: