Fant ut at du bør følge opp denne tråden, du startet med ditt andre alterego
Underarm- hvordan bygge tykkere håndledd?ooo
Det er flotte klokker, og jeg kunne godt tenke en Panerai, vintage eller ei. Problemet er størrelsen. Jeg måtte enten valgt en ordentlig PAM i mannestørrelse og sett ut som en konfirmant som har lånt pappas klokke, eller en i 40mm og blitt møtt med hånlatter og buksevann på hvert eneste GTG. Panerai er, i likhet med de vakreste IWCene, VCene APene med flere rett og slett for store for meg. Jeg får nøye meg med bildene.
Fant ut at du bør følge opp denne tråden, du startet med ditt andre alterego
mortimermus23 skrev:Ps hadde ikke mobbet en 40mm PAM
Etter å ha lest litt rundt på denne tråden begynte jeg å finne interesse for Panerai. Falt for den her, spesielt på grunn av sin enkelthet og ikke altfor store størrelse. Noen som vet noe om urverket. Har ingen kjennskap til Panerai så vet ikke om dette er in-house eller noe annet. Noen som kan hjelpe meg litt?![]()
Takk for nettsidene! Så først nå at linken ikke var kommet med... ikke mitt beste innlegg! Her er linken, så hvis noen har noe å tilføye setter jeg stor pris på det! Radiomir 1940 PAM00512 - Collection Radiomir - Watches Officine Panerai. Den ligner for meg litt på den du la ut @mikkemus23?
Hvis det er "dobbeltbildet" lenger oppe på siden, så er det en 190 med JlC-verk. Famtatisk sak
Får vi snart se deg med Panerai, @edderi? Hva har du i boksen utover UNen? Pics![]()
G-g-gulp!
![]()