Hvorfor har ingen kjøpt denne?

Medlem
25. des. 2011
Sted
Fredrikstad
Synes denne var fin.

849908d1350422526-dressy-casual-cool-retro-seiko-cocktail-time-hamilton-team-earth-hamilton.jpg

Ingen på sonen som besitter en?

Har en bezel sånn på min Revue Thommen pilot: Tåler alt uten synlige merker. Syns at disse klokker har en kul WW2 "vibe" som passer min smak i hverfall.

Jeg synes den var stilig, spesielt med sort skive.

Hvor er denne å få kjøpt?

Liker den, egentlig ikke fan av "coin bezel", men er noe med helheten til designet inkludert viserne som gjør at det fungerer bra. Den store deal breakeren for meg blir at datovinduet ødelegger hele klokka. Det ligger alt for nært 3-tallet og det ser absolutt ikke bra ut. Hadde vært penere uten dato eller et større datovindu slik at 3-tallet ble erstattet av dato. Da måtte jo selvfølgelig urverket ha vært større. Løsningen da hadde vel vært å brukt et manuelt verk.

Modellnavn Hamilton H60455533 Khaki Field Team Earth.

Finnes med sort og hvit skive. Samt ulike remmer. Mørk brun, sort og grønn rem.

@adamskater

Redigert av en moderator:
Liker den, egentlig ikke fan av "coin bezel", men er noe med helheten til designet inkludert viserne som gjør at det fungerer bra. Den store deal breakeren for meg blir at datovinduet ødelegger hele klokka. Det ligger alt for nært 3-tallet og det ser absolutt ikke bra ut. Hadde vært penere uten dato eller et større datovindu slik at 3-tallet ble erstattet av dato. Da måtte jo selvfølgelig urverket ha vært større. Løsningen da hadde vel vært å brukt et manuelt verk.

Enig vedr. dato-vindu. Men jeg må si at dato-vinduet funket bedre på svart enn på hvit. Jeg liker dato-vinduer du må "se" etter. :) Kanskje den er å få uten dato? Da hadde jeg gått for den.

Personlig er jeg veldig imponert over Hamilton, både moderne og vintage. I begge kategoriene er det veeeeeldig mye klokke for pengene. Og de sparker virkelig rumpe med en del av design-løsningene sine både før i tiden og nå. Sånn som den OP viser til. :cool: