Hvorfor finnes ikke egne sider for andre merker enn: Rolex, Panerai & Omega her?

Medlem
22. aug. 2012
Innlegg
307
Ikke vært så lenge her på forumet, men er litt stuss på en ting; Det er mye fokus på Rolex, Panerai og Omega her. Etter noen måneder her inne har jeg allerede lagt en Rolex og en Omega høyt opp på ønskelisten så jeg forstår absolutt interessen for klokkene og historien. Tror likevel det kunne bidratt til bedre diskusjoner rundt andre merker om også hadde vært "sider" for andre merker.

For de av dere som er her inne daglig tror jeg ikke det er av vesentlig betydning, men jeg mener bestemt at dersom man hadde hatt egne sider for andre merker enn Rolex, Panerai og Omega hadde man skapt et bedre utgangspunkt for diskusjoner rundt de øvrige merkene også.

Eventuelle motforestillinger?
 
Det har vært oppe til debatt. Det bunnet ut i at flere underforum = mindre aktivitet i hovedforumet.

Det er dog blitt laget dedikerte tråder til andre populære produsenter:

Jaeger-LeCoultre
Patek Philippe
Hublot
Sinn Spezialuhren
Bremont Watch Co
Audemars Piguet
Glashütte Original


Sikkert enda flere og. Vi skulle jo absolutt hatt en german watches sub-forum (siden vi har asiatisk) :eek:
 
Redigert:
1+
Liker at man igrunn kan starte tråd selv om man føler noe mangler.

En digresjon; sitter her å trykker, plutselig sier det diskret "klikk" her... Ah, fascinerende å legge merke til et datoskifte kun ved bruk av ørene:)
 
.............
For de av dere som er her inne daglig tror jeg ikke det er av vesentlig betydning, men jeg mener bestemt at dersom man hadde hatt egne sider for andre merker enn Rolex, Panerai og Omega hadde man skapt et bedre utgangspunkt for diskusjoner rundt de øvrige merkene også.

Og ikke minst hadde vi sluppet de fordømte bildene av RLX'er til støtt og stadighet.
.
.
.
.
.
Nå skal vi se hvem som biter på :rolleyes:

Frode.
 
Ikke vært så lenge her på forumet, men er litt stuss på en ting; Det er mye fokus på Rolex, Panerai og Omega her. Etter noen måneder her inne har jeg allerede lagt en Rolex og en Omega høyt opp på ønskelisten så jeg forstår absolutt interessen for klokkene og historien. Tror likevel det kunne bidratt til bedre diskusjoner rundt andre merker om også hadde vært "sider" for andre merker.

For de av dere som er her inne daglig tror jeg ikke det er av vesentlig betydning, men jeg mener bestemt at dersom man hadde hatt egne sider for andre merker enn Rolex, Panerai og Omega hadde man skapt et bedre utgangspunkt for diskusjoner rundt de øvrige merkene også.

Eventuelle motforestillinger?

Takk for tilbakemeldingen.

Flere fora for andre merker planlegges og vil definitivt skje. Når det kommer til å skje avhenger av flere faktorer som bla. generell interesse/brukeraktivitet for det aktuelle merket.
 
Takk for tilbakemeldingen.

Flere fora for andre merker planlegges og vil definitivt skje. Når det kommer til å skje avhenger av flere faktorer som bla. generell interesse/brukeraktivitet for det aktuelle merket.

Flott! Nå skal ikke jeg dra dette over til å bli en "høna eller egget" diskusjon, men jeg tenkte at egne sider også ville bidra til økt interesse/aktivitet.

Knall forum er det uansett!