Hvordan skal man velge.....

Åh-åh som du frister Anders ;). Sub med dato er ikke utelukket det heller, strengt tatt. Bare et spørsmål om hva jeg skal prioritere strengt tatt.

Men virker mer og mer fristende å legge rundt 30' i en sub med dato. Bare bitte litt over budsjettet i denne omgang strengt tatt, så mulig jeg må holde ann litt om jeg går for det.

Selv er jeg egentlig veldig glad i dato på Rolex, jeg synes cyclopsen er en viktig del av merkets egenart. Tror du burde klare å få en 16610 til litt under 30 ...

Selv er jeg egentlig veldig glad i dato på Rolex, jeg synes cyclopsen er en viktig del av merkets egenart. Tror du burde klare å få en 16610 til litt under 30 ...

Ja dess lenger ned dess bedre ;). Men er 100% sikker på at min første Rolex skal være komplett med esker, papirer og all annen dilldall. Skal det være så skal det være tenker nå jeg :D.

Bursdagen min på tirsdag blir en særs fin dag..... :cool::cool::cool::cool::cool:
Da får jeg noe levert på døren fra et hyggelig medlem her inne :D

Takk takk :)

Vet jeg har gjort noe riktig når jeg nesten ikke har fått sove i natt (virkelig!) fordi jeg for første gang på mange, mange år gleder meg som et barn til bursdagen min. Og den er i morgen. Gleder meg som et barn :D.

Kommer vel en unboxing og litt mer bilder når jeg får deb i hende :).

16610.jpg

Utrolig fornøyd, men fortsatt har jeg lyst på en exp2 :p