Hvordan din kvinne kan ydmyke deg fullstendig (En historie om en unboxiing light).

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Innlegg
5.101
Sted
Bærum
I går var det min kones og min bryllupsdag. Ikke noe rundt tall, og hvis diamantbryllup = 50 år, må dette ha vært omtrent rombepomfyr. Nok om det, som den kjærlige ektemann jeg er, stilte jeg selvfølgelig med disse:

P3110670.jpg


Min kone er mye ute og reiser i jobben og svarte med dette her:

P3110671.jpg


P3110672.jpg


P3110673.jpg


P3110674.jpg


P3110675.jpg


Så nå sitter jeg her med følgende inntrykk av livet og ekteskapet:

Jeg har verdens beste kone. Jeg har nå også verdens beste penn. Og jeg skjønner at jeg må kjøpe et drivhus
for å intensivere roseproduksjonen, slik at det neste år leveres et dusin dusin røde...... (Særlig med tanke på en særdeles egoistisk og nært forestående unbox i en av de litt høyereliggende postene her på forumet....).
 
Alexander
Haha.

Du har en "keeper" der ja!

TAKK FOR DET, DENNE BLIR I SAMLINGEN JA...

rousp
Flott penn, bra kone!

(Kanskje det blir riktig motsatt også? )

Er det rollerballutgaven?

TAKK. ROLLERBALL IT IS. TRODDE ALDRI JEG SKULLE DIGGE EN PENN SÅ MYE
 
Alexander
Haha.

Du har en "keeper" der ja!

TAKK FOR DET, DENNE BLIR I SAMLINGEN JA...

Satser på at vi snakker om samme ting her, nemlig kona? ;)

Husker selv jeg leste på nettet en kar hadde skrevet. Kona klaget visst på at hun aldri fant noe til ham på bursdager og jul, og han selv ikke var til hjelp med dette da han aldri visste hva han ønsket seg. Men en juledag gikk han ned på morgningen og pakket om en Rolex Sub tror jeg det var. Hun sa bare at nå han har fått julegave for flere år fremover så slapp hun å tenke mer over det de kommende år. :D
 
Gratulerer, flott penn! :)

Ps. Det er en Ballpoint, ikke Rollerball, alle rollerball fra MB har lokk :)
 
Veldig bra!
Jeg kjøper roser til min kone hver fredag. Det har jeg gjort i snart 10 år.
Det gir av og til noe fallhøyde for dumheter.
 
Veldig bra!
Jeg kjøper roser til min kone hver fredag. Det har jeg gjort i snart 10 år.
Det gir av og til noe fallhøyde for dumheter.

Ikke skriv slik da, tenk om min kjære leser dette. Blir jeg satt i et dårlig lys her...

Utrolig lekker penn, også er de fantastiske å skrive med. Eneste som bekymrer meg litt er prisen på selve pennen, og prisen på "innmaten", jeg har vel siden i sommer brukt ca. 8 "innmater" på pennen jeg har nå, og disse koster 19kr. Det kan jeg leve med:)
 
Det får være måte på hvilke steder jeg ville tatt min kvinne...

Denne siden er en av dem! Har lagt igjen nok "spor" her til å måtte kjøpe finn skjøll in pørsen så han kan lage daglige morgenoppsatser i stue, bade - og soverom resten av livet hvis kone entrer denne klokke-verden.
 
Jeg må si at jeg føler med deg! Den følelsen man får når man mottar en fantastisk gave, mens en selv gir bort en helt okay presang. Du får overgå henne til jul!