Hvordan bærer du klokken?

Skjønner, tusen takk for tilbakemelding. Jeg prøver først å sette på et ledd (med hjelp fra urmaker) og så får jeg ta det derfra tror jeg.

Jeg har dessverre en litt for kort original reim montert på kokken til at den kan bæres komfortabelt og uten å være redd for at den kan løsne. Nå sitter den litt for stramt, noe jeg ikke liker. Så da blir det en tur innom Bjerke i ettermiddag. Det skal være mulig med litt luft mellom reim og hud for min del. Klokken bæres med hodet høyt hevet og selvfølgelig på venstre arm.

Tror dessverre ikke det er mulig å få til spenne med justering på AT.
Det finnes folk som har klart å "presse" på endeledd fra gamle modeller av planet ocean (søk på watchuseek), men slik jeg har forstått er det langt fra en perfect fit.

Jeg hadde samme problem med en AT. Men du får både hele og halve ledd til den og for min del løste det seg med å sette på et halvledd da et helt ble for mye.

• Liker
Reaksjoner: havarduf
To "halve ledd" er (stort sett) større enn ett "helt ledd" , så det er mulig å få til en god del forskjellige småjusteringer ved å mikse litt.

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Om noen bryr seg så har jeg fått lagt på et halvt ledd her nå. Klokken sitter bra, men vurderer å få på enda et halvt ledd / bytte ut det halve med et helt, da vil den være helt perfekt.

Men ny klokke på armen føles uansett deilig. Veldig fornøyd :love: takk for all hjelp