Hvor mye kan jeg få for min Breitling?

Men igjen, er det så mye større verditap på en breitling til rundt 20k enn på andre ur i sammenlignbar prisklasse?

Nei. Det er ikke større verditap på en Breitling enn f.eks. Longines, Tag Heuer, Maurice Lacroix, Chopard og andre i 20k ++ segmentet.
Omega holder seg kanskje marginalt bedre avhengig av modell. PO er vel et tips her.

Hvis du vil ha en klokke med moderat verdifall må du satse på Rolex og Panerai.
Du vil uansett gå på en smell når du kjøper nytt og forsøker å selge igjen.

Må tas av og kokes, selv da er det ikke sikkert man får av alt av hudceller etc, og gummireimer tar vel skade av slik behandling.

Men igjen, er det så mye større verditap på en breitling til rundt 20k enn på andre ur i sammenlignbar prisklasse?

Hva med selve uret??? Koker du det?
Tom

Ingen grunn til å være spydig...

Det er du som kommer inn her med litt merkelige holdninger. Da må du ha forståelse for at folk reagerer ;)

Jeg synes sarkasme var på sin plass! Hygiene er en induviduell sak, og at noen velger å kaste en svett skinnrem må få være lov.

De fleste kaster vel slitne skinnreimer andre har brukt. Var vel kast av brukt lenke folk reagerte på. Uansett får vel folk gjøre hva de vil med klokkene sine, men driver folk å kaster brukte lenker er det bare å sende en pm så overtar jeg gjerne;)

Skinnremmen tror jeg ingen stusser på, men en lenke laget av samme materiale som selve klokken er jo ikke like vanlig å hive ut :).

Må tas av og kokes, selv da er det ikke sikkert man får av alt av hudceller etc, og gummireimer tar vel skade av slik behandling.

Mesteparten av støvet du har hjemme og sikkert på jobben, består av døde hudceller. Det er bare å venne seg til det ;)

De fleste kaster vel slitne skinnreimer andre har brukt. Var vel kast av brukt lenke folk reagerte på. Uansett får vel folk gjøre hva de vil med klokkene sine, men driver folk å kaster brukte lenker er det bare å sende en pm så overtar jeg gjerne;)

+1 :)