Hvor mye burde/kan man prute?

Medlem
3. okt. 2016
Innlegg
14
Sted
Oslo
Jeg sikler på en Zenith el primero 42mm tricolor om dagen, og jeg lurte på hvor mye man burde man kan prute den ned hos urmakeren? Koster 57k ny hvis jeg ikke tar helt feil.
 
10-20% kan være mulig. Ihvertfall hvis du har et kundeforhold hos AD. Det er ihvertfall min erfaring uansett produsent. Til og med Rolex ;)
 
Jeg sikler på en Zenith el primero 42mm tricolor om dagen, og jeg lurte på hvor mye man burde man kan prute den ned hos urmakeren? Koster 57k ny hvis jeg ikke tar helt feil.

Spørs litt hvor du skal handle. Har fått prisavslag hos David Andersen før, men ikke på zenith.
 
Jeg sikler på en Zenith el primero 42mm tricolor om dagen, og jeg lurte på hvor mye man burde man kan prute den ned hos urmakeren? Koster 57k ny hvis jeg ikke tar helt feil.
Jeg har fått avslag på Zenith hos David Andersen, men det var ikke lett. Jeg får lettere avslag hos «ordentlige» ADer. Burde vært omvendt egentlig. Får du ikke avslag på Zenith = ikke kjøp
 
  • Liker
Reaksjoner: Lilac og GrimReaper
Har liten formening om rabatt, men Zenith kan du kjøpe hos Otteren i Stavanger. Alltid god service.