Hvor mange Submariner er det på Tidssonen?

Hvor mange Rolex Submariner eier du?

  • Jeg eier 2 Rolex Submariner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg eier 3 Rolex Submariner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg eier 4 Rolex Submariner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg eier 5 Rolex Submariner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg eier 6 Rolex Submariner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Rolex Ubåt, Hva er det for noe?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    5
Hvis jeg hadde hatt 200k å bruke på en rolex spørs det om jeg ikke heller hadde investert i en grønn sub, en sea dweller og en hvit explorer II, alternativt en hvit daytona...

Da har man jo dekke de fleste eventualiteter...
 
BUMP!
Jeg har visst fått SUBmisunnelse jeg også, og jeg som aldri hadde trodd at jeg skulle få lyst på en Rolex :confused::confused:

Hvor mye må en ca. regne med å måtte betale for en brukt "no date" Sub? (Er det 14060M som er betegnelsen på denne?)
 
BUMP!
Jeg har visst fått SUBmisunnelse jeg også, og jeg som aldri hadde trodd at jeg skulle få lyst på en Rolex :confused::confused:

Hvor mye må en ca. regne med å måtte betale for en brukt "no date" Sub? (Er det 14060M som er betegnelsen på denne?)

Rundt 20-25K for et brukt eksemplar fra de siste 10-15 årene.
 
Synd man ikke kan stemme mer enn en gang. Sitter nå med en Submariner på hver hånd... Den ene 43 år eldre enn den andre!
 
Ingen ting skulle fått meg til å ikke bumpe denne nå. Er det virkelig 105 suber på sonen eller er det slik at hver gang en selger sin så klikker nestemann jeg har 1 og klokken blir telt dobbelt?:D
 
- 1 sub

Tror det er mindre Submarinere på Tidssonen enn hva pollen tilsier, men tror også det er flere Submarinere idag enn for ett år siden.

Suben har jo blitt den nye Seiko Monsteren for de fleste. Den er kul, og alle har den :cool:
 
Tror det er mindre Submarinere på Tidssonen enn hva pollen tilsier, men tror også det er flere Submarinere idag enn for ett år siden.

Suben har jo blitt den nye Seiko Monsteren for de fleste. Den er kul, og alle har den :cool:
Spennende å se om dette resulterer i prisfall eller i alle fall -stagnasjon for for de vanligste typene Sub?
 
Da har jeg fått meg en LV fra -04, så nå har jeg to :) Tvilsomt at denne har vært registrert her på sonen før.