Hvor kjøper dere skin reimer?

Medlem
19. mai 2018
Innlegg
547
Sted
Himalaya
image.jpeg
Kan hende det finnes en tråd allerede om dette på Ts, men lager en ny.

Lurer på hvor dere kjøper skin reimer? Er ute etter skin til min Orient star classic
 
@UJU Foreslår at du sletter det innlegget i erkjennelsen av at folk kan slite med rettskrivningen av ymse årsaker (ikke nødvendigvis latskap). Så sletter jeg dette etterpå.
 
  • Liker
Reaksjoner: tidsmarskin
@UJU - då våger ikke å slette innlegget ditt. Din kommentar er kontemporær og på sin plass.

Microsoft med sin begrensede ordbok, der enkeltord er opplistet - men ikke sammensatte ord, har ingenting med rettskrivingsevnen til folk å gjøre.

Microsofts manglende forståelse for godt norsk språk har - og vil - ødelegge norsk språk slik vi kjenner det i dag.

Særskrivingsfeil (også kalt orddelingsfeil) kan ikke forklares som "uff, jeg er dyslektisk" . men mer som "uff, jeg ser en rød strek under ordet jeg tastet inn og jeg klikker høyre museknapp og lar Microsoft fikse det".

Poeenget er at Microsoft fikset ikke setningen.

Microsofts stavekontroll ødela det norske skriftspråket.

Eller som Microsoft vil ha det "Microsofts stave kontroll ødela det norske skrifts pråket"
 
Skal dette bli en diskusjon om rettskriving. Ja jeg sliter med det! Jeg fullførte ikke grunnskolen pga lese å skrive vansker. Og i tillegg satt jeg å kjørte bil på motorveien til jobb.

Kan moderator være så snill å slette hele tråden?
 
Skrivefeil har ikke stort å si, men å skrive på forum samtidig som man kjører bil på motorveien er ikke akkurat veldig smart..
Det er jeg klar over, men siden jeg blei revet med og bitt av klokke interessen så er jeg blitt helt manisk. Dama er fly forbanna og mener jeg er helt oppslukt i klokker og at jeg må bruke egenskapen min som er og lese meg opp på ting jeg er interessert i( ironisk nok at jeg har lese vansker ) på noe fornuftig. Så har det blitt at jeg gjør ting som ikke er helt innafor kan man si
Alt handler liksom om klokker og jaget etter penger til å kjøpe flere.