Hvor ble det av XXX ? tråden

Jeg ANTAR at visse myndigheter, etter hvert fattet interesse for en person som solgte en tilsynelatende uendelig rekke med utenlandsk kjøpte ur, både her på sonen og på Finn;)
 
Artig tråd, har lurt på det samme når det gjelder noen av disse brukerne. Jeg synes mathfjeld treffer klokkerent, hvis man fokuserer på å effektivisere tiden sin ryker siter som denne kjapt. (For min del fjernet jeg toolbar-snarveien i google chrome av eksakt samme grunn.)

Ellers gjør mangelen på photobucketstøtte at jeg knapt poster bilder etter forumomleggingen.
 
Hei på dere gutter.

Jeg har absolutt både tenkt på dere og savnet dere. Tror ikke jeg har vært innom her på ca to måneder. Det er synd og skam!

Nei, jeg er ikke blant dem som må holde hodet lavt. I alle fall ikke her på TS. Eller I Norge, for den sakens skyld. Må nok ligge litt lavt her I USA ettersom jeg nå har kvalifisert meg til minimum 5 års total utestenging fra Amerikas Forente Stater.

At jeg forsvant herfra har mest å gjøre med at jeg har vært rimelig opptatt. Ekornfanging omfattes ikke av opptatt. Jeg er slik at når jeg har vært borte noen dager så skal jeg på død og liv lese meg opp på alt som har skjedd. Dette blir mer og mer kvifullt for hver dag man er ute. Det har vært nordmenn på besøk, jeg har fartet en god del, det er Redbar meg her og Redbar meg der, vennekretsen utvides, det blir mer jobbing (hysj) enn antatt, badestranden lokker I finværet etc etc. Har også havnet på Whatsapp, og der er det en særdeles aktiv gruppe på ca 50 personer fra IG. De fleste av dem godt kjent for mange av dere. Disse produserer minst 1000 innlegg I døgnet, og alt forgår I en eneste samtale. Puh!

Jeg har spennende dager her, kanskje litt for spennende når det kommer til oppholdstillatelse. Advokaten min ser ut til å spise penger. Jeg har dermed liten anledning til å handle klokker. Dessverre. Heldigvis.

I den grad jeg måtte være savnet her inne, så finner jeg selvsagt det smigrende, og jeg skal gjøre mitt beste for å delta igjen. Har som sagt savnet dere, alle sammen.

Har gitt avkall på min gamle laptop og sitter nå med en eller annen slags tablet. Ikke enkelt for en gammel mann. Autokorrektur og liten i som blir til stor I er bare litt av problemet. Dere får ta ortografien for hva den er.

Jeg er en fjellets mann og har I grunnen aldri vært spesielt glad I varme. Nå har det selvsagt vært tilnærmet rekordvarme her på nordøstkysten (ikke varmest, men lengst periode med høy temperatur). 26 til 34 med høy fuktighet er ikke noe jeg er skapt for. Derfor mye strandliv, samt en del reising rundt omkring (bilkjøring er ok I varmen).

So long my friends (engelsken begynner å ta seg opp)
 
Etter at forumet ble oppgradert datt jeg helt ut.. Er innom i ny og ne for å se på Kjøp & Salg, men gidder sjelden lese noe annet.

Våkner vel til igjen på et tidspunkt.
 
Jeg har vært litt av og på innimellom, da har interessen dabbet av rett og slett. Tror det hadde mest med at jeg ikke hadde så mye tid til overs(mye reising på jobb, studier på si osv). Men etter å ha tatt meg selv i nakken er jeg innom daglig igjen, og det er deilig :)

Savner Jayeff eller hva han heter, Rogalendingen som fikk kake hver gang han besøkte Lervik Ur, vell fortjent også! :)

Jeg er her, men med meget ujevne mellomrom.

Interessen dalte en god del, da jeg fikk meg ny jobb i 2013. Fikk det veldig travelt på den tiden.

Gløden er tent igjen, og jeg planlegger allerede neste besøk hos Knut :)
 
Jeg er her, men med meget ujevne mellomrom.

Interessen dalte en god del, da jeg fikk meg ny jobb i 2013. Fikk det veldig travelt på den tiden.

Gløden er tent igjen, og jeg planlegger allerede neste besøk hos Knut :)

Godt å høre! Med ny jobb + fulltidsstudier er jeg i samme "båt", tiden strekker ikke til :) Var innom knut i dag forresten, ikke noe kake denne gangen heller :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Ja hva skjedde :)
Ja hun var jo noe så sjeldent som en dame her inne og hadde/har mange fine klokker.
Ble plutselig borte for noen år siden. Husker en tråd vi hadde inne på Salon Prive/Mugshots der vi postet bilder av oss selv i kleine situasjoner. Hun hadde noen kule poster der minnes jeg.
Var tider det gitt :)
 
Er ikke så lenge siden jeg så @Hammerfjord var oppe og nikket i et innlegg i en eller annen post her inne.

Ja, jeg lever. Fortsatt;)
Nei, sant nok, nå har jeg vært bort fra diskusjonene i +1 år, noe sånt.
Har bare kjøpt 1 klokke siden 2022 også (Agat 0193-ChSt-L), da var det ikke mye som skjedde på klokkefronten heller.
Valget gikk på titan utgaven av Agat 0193-ChS-L jeg har siden 2011 og er veldig fornøyd med.

Tidlig bilde fra unboksing med sin 11 år eldre søster på høyre.
53mm verktøyklokke med 24mm reim altså, ikke noen små pyntegreie som sklir lett under skjorten.
Agat2.JPG
 
Redigert:
Ja hun var jo noe så sjeldent som en dame her inne og hadde/har mange fine klokker.
Ble plutselig borte for noen år siden. Husker en tråd vi hadde inne på Salon Prive/Mugshots der vi postet bilder av oss selv i kleine situasjoner. Hun hadde noen kule poster der minnes jeg.
Var tider det gitt :)
@Obelix ?
 

Jeg ble dessverre aldri kjent med Rambutan og vet ikke hva hun driver med om dagen, men som den andre sjeldne fuglen kan jeg melde at jeg (som mange andre) er travelt opptatt med jobb og annet mas. Jeg blir også litt matt av at så mye klokkeprat ender opp i en diskusjon om prisnivå og/eller mva-papirer.

Dermed bruker jeg mindre tid på sonen og har forsvunnet fra Instagram, men klokkehobbyen lever og jeg er fremdeles flinkere til å kjøpe enn selge :sneaky: