Hvor ble det av XXX ? tråden

Havvo

Støttemedlem
Medlem
22. sep. 2011
Innlegg
3.398
Sted
Bergen
En ting som fasinerer meg litt er når jeg observerer at tidligere "storbrukere" PLUTSELIG forsvinner fra TS.

-Blir man rett og slett møkkalei med umiddelbar virkning på grunn av overdreven deltakelse i forumet?
-Blir man for eksempel så lei av flipping at interessen forsvinner fordi man til slutt har prøvd det meste og ingen klokker fasinerer lenger?

Hvor ble det av?

@ChristianN ?
@Entropy ?
@Mogens ?
@Dr. Fiddy ?

Ekornfangeren? hvor er du? fanger du ekorn ulovlig og holder en lav profil ? @Minuteman

Hvem andre mangler vi?
 
Redigert:
Jeg har vært litt av og på innimellom, da har interessen dabbet av rett og slett. Tror det hadde mest med at jeg ikke hadde så mye tid til overs(mye reising på jobb, studier på si osv). Men etter å ha tatt meg selv i nakken er jeg innom daglig igjen, og det er deilig :)

Savner Jayeff eller hva han heter, Rogalendingen som fikk kake hver gang han besøkte Lervik Ur, vell fortjent også! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Er vell som alt anna.
Interesser kjem og går?

Frekventerte hifisentralen daglig før.
Nå er det månedlig.
Fremdeles intr i stereo da.

Ser at mange brukerer som var på hifisentralen no er tidssonen medlemmer.
Kjekt:)!
 
  • Liker
Reaksjoner: erib
Interessen er jo gjerne veldig sterk til tider og da spesielt når man er på flipperen og eller på jakt etter noe nytt. Og kanskje den roer seg litt i perioder med stabilitet i samligen og få eller ingen forandringer i sikte :rolleyes:
 
I denne forbindelse kunne det vært artig å finne frem til eldste konto med fortsatt jevnlig aktivitet. Sommeren er en lavsesong, men gutta som omtales har vært savnet lenge.

8
 
Jeg har faset ut litt fordi jeg ikke har råd til å være så veldig aktiv om dagen. Samtidig som jeg har ambisjoner om å strukturere hverdagen min og kutte ned på de største tidstyvene.

Et par av brukerene nevnt i denne tråden har nok gode grunner til å holde hodet lavt, mens jeg tror andre som @Entropy bare trenger en liten pause.
 
Det er vel naturlig med litt utskiftning med tiden. Men jeg savner fortsatt flere. @Wangensten har det vel også vært stille fra en stund?

Edit:

Ser nå at postcounten hans ligger på 2999, har vi noe morsomt i vente, kanskje?
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Time changes. To store til som ligger kavt er @Bullitt, @JoLu. Hvor mye har mogens egentlig bæsja mye på leggen?

Hilsen en som også rider i tidssonens solnedgang...
Det lurer jeg også på!? Man skal vel legge en passelig snickers på leggbeinet for at opptil flere brukere må skygge banen på denne måten?

@Moore har vel flagget at han kun er en stille leser med ujevne mellomrom, men man har da vitterlig samlingen hans å sikle på :)