Hvilket studie/jobb har dere?

Hvilket studie/jobb har dere?

• Skole/student

Stemmer: 9 50,0%
  • Yrkesaktiv

Stemmer: 9 50,0%
  • Pensjonert

Stemmer: 0 0,0%

• Antall stemmer
    18
Jobber som management konsulent. Har økonomiutdannelse (PhD) fra Sveits :p og fikk i forbindelse med studiene og etterfølgende jobb i Sveits mer enn et overflatisk forhold til den sveitsiske urindustrien. Trekker nok snittalderen oppover her på forumet...

Ingeniør. Innen automasjon og var noen år i Siemens før jeg byttet beite og flyttet meg over i EDB-bransjen for ti år siden - hvor jeg fortsatt er. Systemutvikling.

Puster litt liv i denne tråden igjen siden jeg synes det er gøy å lese litt om bakgrunnen til folk.

Selv er jeg utdannet systemutvikler (bachelor) og er for tiden daglig leder i en liten bedrift med 3 mennesker som utvikler mobilapper til bedriftsmarkedet.

Puster litt liv i denne tråden igjen siden jeg synes det er gøy å lese litt om bakgrunnen til folk.

Selv er jeg utdannet systemutvikler (bachelor) og er for tiden daglig leder i en liten bedrift med 3 mennesker som utvikler mobilapper til bedriftsmarkedet.

Er forøvrig en "sticky" tråd i denne delen av forumet som går på samme tema kun med flere muligheter i pollen. Er også en tråd med litt mer oppdaterte kommentarer enn denne fra 2011 ;)