- Medlem
- 26. april 2011
IWC gir meg den lille ekstra følelsen når jeg har den på armen. Eksklusivt, høy kvalitet, noe for kjennere, men heller ikke supersmalt.
Her spør jeg etter hvedagsur, ikke en skjør klokke med 100 komplikasjoner eller så dyr at den hverken kan kjøpes eller brukes. Må tåle en plenklipp, en svømmetur, en bytur, em sykkeltur, en fjelltur og en tur innom kontoret.
Stjålet noen bilder av de aktuelle klokkene fra Dagens IWC-tråden.
_____________________________________________________________________________________________________________________
Syns XVII har det lille ekstra med åpent datohjul som ligner på cockpit-instrumenter ift XX @Oddemann :
En real klassiker! Litt blass i titan? @lumer :
Nydelige klokker @jvj75 ! Litt for skjør til mye av mitt bruk?
Tror du glemte å inkludere klokka i bildet @uret?
For stor? Iallefall sabla kul! @Suften
Drømmeklokker som er for avanserte til hverdagsbruk @adio @Pondus72 :
Her spør jeg etter hvedagsur, ikke en skjør klokke med 100 komplikasjoner eller så dyr at den hverken kan kjøpes eller brukes. Må tåle en plenklipp, en svømmetur, en bytur, em sykkeltur, en fjelltur og en tur innom kontoret.
Stjålet noen bilder av de aktuelle klokkene fra Dagens IWC-tråden.
_____________________________________________________________________________________________________________________
Syns XVII har det lille ekstra med åpent datohjul som ligner på cockpit-instrumenter ift XX @Oddemann :
En real klassiker! Litt blass i titan? @lumer :
Nydelige klokker @jvj75 ! Litt for skjør til mye av mitt bruk?
Tror du glemte å inkludere klokka i bildet @uret?
For stor? Iallefall sabla kul! @Suften
Drømmeklokker som er for avanserte til hverdagsbruk @adio @Pondus72 :