Hvilken sub er dette..?

han arvet også en gammel omega lommeur.. som han hadde på service og dette var ekte. han bruker dette til bunad

Forutsatt at den er ekte, så vil jeg si at den er verdt rundt 21-22 ETTER en tur på service. Så da må du trekke fra serviceutgiftene. Derfor ville jeg ikke betalt mer enn 17-18 (selv om det er vanskelig å få tak i en sub under 20 uansett tilstand) hvis du skal ha pengene igjen ved et salg. Du bør også sjekke at uret ikke har skader i tallskiva og selve urkassen. Det trekker ned. Ofte vil lenke være slarkete, men det er et pluss om den ikke er det.

Enig med Jolu, det er noe rart her. De runde markørene på skiven skulle vært mindre dersom det er en eldre klokke. Hvis dette er en Submariner i stål så kom den med maxidial i 2010, altså med større runde markører slik avbildet her. Hmm.......skeptisk, men lykke til.

Jeg fikk også litt sånn fakefølelse.
Men det er vanskelig å si med de dårlige bildene.
Det beste var om du fikk den åpnet.
Mange faker har overbevisende inngraveringer mellom lugsa.

Blir spennende. Er den ekte, er det jo kjempefint for kompisen din.
Men har en litt funky følelse.:confused:

instiller meg på at den er fake.. så blir jeg heller positivt overrasket visst den ikke er

men kan dette være flere modeller en maxi dail?
han hadde en annen lenke og til den som var ødelagt...
kan han ha byttet denne..?
skulle vært klarsynt så kunne jeg bare spurt han;)

hva er forskjellen på maxi dail og ikke?

Maxi dial til venstre, vanlig til høyre. Legg merke til større markører.

134346360av1.jpg

men kan dette være flere modeller en maxi dail?
han hadde en annen lenke og til den som var ødelagt...
kan han ha byttet denne..?
skulle vært klarsynt så kunne jeg bare spurt han

Dårlige bilder
Uklare / dårlige svar på spørsmål fra selger
Dato / lupen skjules delvis
"12" markøren på bezelen skjules

Pleier desverre bare å bety én ting.

Er jo uansett en utrolig smal sak å få en forhandler til å se på den for å eliminere all tvil.