Hvilken klokke har kjæresten din?

Her i huset har hun en 16570 polar (som jeg vil ha), så en riflet Datejust 36mm med hvit/grå skive med index eller blå/steiner satser jeg på å kunne finne til henne.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Jeg har veldig lyst å kjøpe en slik til kona: https://www.patek.com/en/collection/nautilus/7118-1A-011

Prøvde også (engang mellom denne tråden ble startet og feb 2015) å kjøp en hvit Daytona 116520 til henne, men hun likte min Hulk bedre og byttestjål den. Og den vil hun altså heller ha enn Pateken. Jeg har visst litt igjen på hennes oppdragelse, men fint for lommeboka:)
Skjermbilde 2018-02-03 kl. 21.46.42.png
 
Bestyrerinnen bruker som regel en 16014 eller en Casio Pro Trek til daglig, og en blanding av vintage dameur i helgene. En av mine guilty pleasures er nemlig søte små dameur.
 
Her i gården går det kun i veskemerker, som jeg kaller det. Dvs Michael Kors og Marc by marc jacobs. Prøver febrilsk å få henne til å innse at det ikke er noe morsomt med en batteriklokke alle andre har, men det blir nok jeg som må punge ut hvis hun skal overbevises om noe annet.

Satser på å ordne til en Aqua Terra om ikke alt for lang tid (må bare prioritere meg selv og mitt ønske om Sub først:))

Haha. Morsomt å se denne tråden igjen. Én måned etter forrige innlegg, var jeg singel. Slapp å brenne meg på å gi bort Aqua Terra. Min bedre halvdel for øyeblikket (og forhåpentligvis i fortsettelsen) har skjønt at det er gøy med skikkelige klokker
 
Kona har Speedmaster Reduced, Tag Heuer Aquaracer og Glashutte Original Lady Serenade. Ho brukar mest GO for tida.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Ga kona en slik :) Den er 26mm og helt rå syns jeg. Mulig jeg har hatt en dårlig innflytelse på henne, ettersom hun nå syns at den blir litt liten og har satt sin elsk på 16570 polar og 116500 med hvit skive.

@FaensOldemor tips var bra, mulig en slik handler i kurven her og :) Denne vurderes forøvrig til salgs om noen er interessert

436C2008-4944-4B02-A321-08263191EAEA.jpeg
5FC2F7A8-0C98-4905-9FE3-6906324928F5.jpeg