Vintage Zenith, eller kanskje Deepsea blue dial.. Sistnevnte fordi den er kjøpt i år, til småtten som ble født i år, ikke fordi den er så sinnsykt passende til dress
2014 har vært det utvilsomt mest turbulente året når det kommer til hva som har kommet inn og så ut igjen, så sannerlig ikke sikker.
Men om den ikke og har forlatt redet innen da, så tror jeg det blir Daytona gitt, men på sort croco
Jeg er lykkelig far til en femåring, og han har for lenge siden forstått at Suben er hans, men lite vil gjøre meg mer stolt om han om 15 år spør "pappa, kunne jeg ikke fått Reversoen i stedet?".
Nei, nei, ja, ja... God tid til å gjøre han til WIS jeg har.
Så definitivt MUT Moon. Nå har den supplert blådressen i to julebord back to back, og jeg må konstatere at selv om den er aldeles ypperlig til min vanlige kontor-rustning, så virkelig skinner den til penere antrekk.
Så definitivt MUT Moon. Nå har den supplert blådressen i to julebord back to back, og jeg må konstatere at selv om den er aldeles ypperlig til min vanlige kontor-rustning, så virkelig skinner den til penere antrekk.