Hvilken klokke brukte du mest i 2025?

Denne… Man-fre fra april :rolleyes:
IMG_6065.jpeg

Denne har nok sittet flest døgn på kroppen! Tåler en del bank, som er praktisk på jobb osv. Litt kjedelig, men gjør det den er laget for. Blant annet forteller den meg når jeg har bursdag, og at jeg generelt sitter for mye i ro!

IMG_3617.jpeg

Seiko’en kommer inn på en fin andre plass, og etter min mening er den mye penere enn mange andre klokker som jeg spottet i Monaco 😅

IMG_0976.jpeg

Ellers har også DJ’en fått noen dager på armen

IMG_1546.jpeg

Imponerende detaljert! Hvordan var den ene dagen med HMT Pilot?
HMT Pilot skal brukes minst en gang i året! For rundt 15-20 år siden var vi en gjeng på WUS som fant ut at dette var noe vi bare måtte ha, bare at det var ikke så lett å få tak i en siden de stort sett er solgt i India, der de er produsert. Så jeg ba min daværende QA engineer om å plukke opp en når han var hjemme på ferie. Jeg tror han betalte omtrent $15, og den virker fremdeles upåklagelig.

• Liker
Reaksjoner: Klokkegutt
Jeg er så håpløs at jeg stort sett logger hva jeg bruker i OnMyWrist.
Ble litt overrasket over hvilke som var mest brukt i fjor, drum roll…….

IMG_7118.jpeg

Særlig siden denne sannsynligvis snarlig ligger på hoggestabben grunnet ny anskaffelse (Reverso) og litt ekstra utgifter som har oppstått.

Nr 2. ble denne, som ble en uforventet favoritt etter at den nesten spontant ble kjøpt i fjor:
IMG_3380.jpeg

Forbruket for øvrig, av de som stadig er i samlingen, med helt nyankomne Reverso, ser slik ut:
image.png