Joda, Panerai har hatt 40mm Luminor Marina modeller i flere år, og i år slapp de den nye 42mm Radiomir kassen. Husker ikke modellnumre, men det står vel på websidene deres.
337 -stål
338 - titan
336 - gull
Flotte klokker! Det skulle ikke forundre meg om de lanserer nye, mindre versjoner av Luminor etterhvert også. Jeg tror OP er livredde for å sitte igjen med skjegget i postkassen hvis trenden mot mindre ur fortsetter. Selv om jeg for min del aldri ville vurdert noe annet enn 44mm Luminor.
Tror du har et poeng her. Store armbåndsur har vært i vinden en tid nå. Men lurer på hvor lenge det holder seg. Hvis man kjøper ur man skal ha de neste 30 årene tror jeg at 40-42 mm vil være en størrelse som holder seg mye bedre enn 44mm.
På den annen side "er" jo Panerai 44mm.
Jeg er nok litt tvilende til at de vil følge "mainstream" her, men istedet opprettholde sitt ikon som 44mm er blitt.
Men en Luminor-variant på 42-43mm fra den kanten kunne så absolutt vært en interessant opplevelse.
Når det er sagt; - det er vel større sansynlighet for at jeg ender opp med en 44mm, enn at OP produserer en 42mm....
![]()
Fy f... for en fet komboIkke det værste uret å gå rundt juletreet med det der Anders
![]()