Hvilke klokke bruker du til strandliv og bading?

Jeg ser ingen grunn til å spare suben for dette, hvis ikke den tåler det vet jeg ikke hvilket ur som kan

Enig. Sub her også, men med ett unntak: Hvis jeg vet at dagen skal tilbringes på en sandstrand, blir det uten klokke eller eventuelt med et billig dykkerur. Jeg er ikke redd for skraper, saltvann, dybder eller solkrem, men tanken på små sandkorn som gnisser seg inn under bezelen og i lenkeleddene og låsen og gjengene og alle andre steder gjør den allerede nokså ubehagelige opplevelsen som menneskelig grillspyd helt uutholdelig.

Enig. Sub her også, men med ett unntak: Hvis jeg vet at dagen skal tilbringes på en sandstrand, blir det uten klokke eller eventuelt med et billig dykkerur. Jeg er ikke redd for skraper, saltvann, dybder eller solkrem, men tanken på små sandkorn som gnisser seg inn under bezelen og i lenkeleddene og låsen og gjengene og alle andre steder gjør den allerede nokså ubehagelige opplevelsen som menneskelig grillspyd helt uutholdelig.

+1 :)

Det blir nok Doxa for min del. Jeg er av den oppfatningen at klokker er til for å brukes! Lettere i teorien enn i praksis ;)

IMG_0025.jpg
[/IMG]

Blir nok Breitlingen min som blir sommerbeater i år, som ifjor. Har masse fine riper på spennen etter møter med svaberg, noe som ikke plager meg i det heletatt :)
Tror ikke det blir så mye sandstrender på meg i sommer, men her er ihvertfall et bilde fra Singapore i vinter
20022011478.jpg

Har også brukt Seikoen min, men ettersom den ikke bestod trykktest etter bytte av glass blir det desverre ikke noe bading på han i år..

I sommer blir det nok min nye 14060 på stranden. Hva skal man med dato når man uansett har ferie?

DeepSea på land og vann.. Seiko eller hvit G-Shock når promillen slår inn for fullt :cool:

Denne har vært med på to sydenturer. Stor posør klokke på gummireim. Perfekt til slappe dager ved bassengkanten med en kald øl i ene hånden, og saltsnacks i den andre.

DSCF00063.jpg

IMG_0602.jpg