:?: Jeg mottok tre MMS'er idag. Noen som kan avsløre hvem de er fra? Jeg vet, vet du ? :D
BRIO1368 Medlem 8. jan. 2008 Innlegg 2.704 Sted Oslo / / Bergen 23. juni 2012 #1 :?: Jeg mottok tre MMS'er idag. Noen som kan avsløre hvem de er fra? Jeg vet, vet du ?
S Scubasteve Medlem 20. juli 2011 Innlegg 336 24. juli 2012 #3 Hvis jeg kobler riktig her nå så tror jeg jammen meg det er undertegnede som fikk gleden av å omsette herligheten? Bilen altså
Hvis jeg kobler riktig her nå så tror jeg jammen meg det er undertegnede som fikk gleden av å omsette herligheten? Bilen altså
H HenningH Medlem 15. mai 2012 Innlegg 4 Sted Hosle, Bærum 25. juli 2012 #4 Fatl skrev: Hvis jeg kobler riktig her nå så tror jeg jammen meg det er undertegnede som fikk gleden av å omsette herligheten? Bilen altså Klikk for å utvide... Nicket ditt sier meg dessverre ikke noe. Men så vidt jeg vet finnes det bare denne ene på norske skilt..
Fatl skrev: Hvis jeg kobler riktig her nå så tror jeg jammen meg det er undertegnede som fikk gleden av å omsette herligheten? Bilen altså Klikk for å utvide... Nicket ditt sier meg dessverre ikke noe. Men så vidt jeg vet finnes det bare denne ene på norske skilt..
S Scubasteve Medlem 20. juli 2011 Innlegg 336 25. juli 2012 #5 Jeg kjente igjen bilen på klistremerket, (ikke det klokkerelaterte) og ditt nick Da er det nok den, men for å være sikker: er bilen kjøpt på Fornebu, uten vinterhjul?
Jeg kjente igjen bilen på klistremerket, (ikke det klokkerelaterte) og ditt nick Da er det nok den, men for å være sikker: er bilen kjøpt på Fornebu, uten vinterhjul?
H HenningH Medlem 15. mai 2012 Innlegg 4 Sted Hosle, Bærum 31. juli 2012 #6 Beklager sen tilbakemelding. Vært på Raceweek på Kinnekulle Ring i helgen. Stemmer. Dvs. de 19" felgene bilen ble levert på er nå vinterhjul.
Beklager sen tilbakemelding. Vært på Raceweek på Kinnekulle Ring i helgen. Stemmer. Dvs. de 19" felgene bilen ble levert på er nå vinterhjul.