Hva tror folket om denne?

Litt for mye bling bling for min smak :D , men breitling har mye fint, liker spesielt blå superocean XL-modellen ..

Vel, jeg liker ikke Breitling (i alle fall ikke moderne Breitling), og gull/stål synes jeg vanligvis er sykt harry....

Så den satt...... ikke spesielt godt hos meg! Men er du typen, og synes det der er stas - så kjør på! Ikke hør på meg....

Føyer meg til krille her...

Jeg kan godt være enda mindre diplomatisk også :)

Enig, - ikke kult
med stål og gult...

Selv om jeg har hatt denne. :)
20060201_0212.jpg

Cockpit fra 2006

Synes rett og slett ikke Breitling designet passer med gull/stål. Dette er noe jeg dog synes Rolex har fått til bedre.

Venter på denne i posten nå, håper jeg blir fornøyd :mrgreen:

47_484040754.jpg

He, he.. Og dommen fra juryen var enstemmig :D

Jeg synes klokka faktisk ser litt kul ut - men samtidig blir den kanskje litt over grensen til å bli harry - noe jeg ikke hadde vært komfortabel med over tid.. TT Breitling passer kanskje best på rem..

Takk for innspillene - så får vi se hva som blir handlet inn neste gang. Øverst på lista nå står vel et Rolex sportsur i stål..

Ha en fin søndag!

H

Vel... hva kan jeg si :oops: :mrgreen: . Litt harry er jeg antageligvis da. Jeg følger nok ikke moten helt, two-tone er ikke i skuddet for tiden. Selv om det alltid er interessant å høre andre sine meninger, må jeg til syvende og sist følge min egen smak. Her er min EVO :D

imgp0891v.jpg

rkjersem skrev:
Synes rett og slett ikke Breitling designet passer med gull/stål. Dette er noe jeg dog synes Rolex har fått til bedre.

47_484040754.jpg

Har du noengang blitt fornøyd rkjersm :D
Hvilke klokker har du fpr øyeblikket i din samling?

rkjersem skrev:

47_484040754.jpg

Har du noengang blitt fornøyd rkjersm :D
Hvilke klokker har du for øyeblikket i din samling?

Hvem sier at TT ikke er i skuddet? Det er faktisk svært så moderne akkurat nå. TT og Gull er i skuddet som aldri før, ifølge en oversikt over solgte ur i europa og USA. Jeg finner ikke linken til den påstanden, men har lest det for ikke så lenge siden :)

HerrUr skrev:
Vel... hva kan jeg si :oops: :mrgreen: . Litt harry er jeg antageligvis da. Jeg følger nok ikke moten helt, two-tone er ikke i skuddet for tiden. Selv om det alltid er interessant å høre andre sine meninger, må jeg til syvende og sist følge min egen smak. Her er min EVO :D

imgp0891v.jpg