Hva skjer med Rolex og levering?

De får leveringer. Men vanskelig å vurdere hvem som får..
D279E21C-6F34-41E0-A4B3-1D0BC8173E1B.png

Håper Askeland får dette med seg og merker seg vedkommende. Bør jo være mulig å identifisere denne kjøperen. Går vel ikke så mange nodates ut av butikken ila dag.

• Liker
Reaksjoner: Mr Davis og KentOve
Har totaltsett sagt pass til to Rolexer, begge kunne blitt solgt videre på dagen. Men for meg så var det ikke et alternativ å kjøpe et luksus produkt på «krita» for å så ødelegge mitt forhold til ADen min. Dette er noe jeg ALDRI har angret på. Kall meg rar, men tror og håper at klokkene heller gikk videre til noen andre entusiaster!

Blir irritert over slike annonser, synes det er fantastisk at adene tar opp kampen, og jeg håper virkelig de fortsetter med det i fremtiden også!

Askeland har vell ikke ventelister, og det er førstemann til mølla :rolleyes: (Når det er sagt har jeg sett på sosialemedier at enkelte tar turen fra Oslo for å «hente ut» en ny klokke hvor de har stått på en ikke-eksisterende venteliste)

Fikk under eit besøk i høst, beskjed om at eg kunne gløyme å få kjøpt ein 126710BLRO der i løpet av dei neste årene. Så litt usikker på kor reell den påstanden om at dei ikkje har lister er?

• Liker
Reaksjoner: Mr.Erling
Fikk under eit besøk i høst, beskjed om at eg kunne gløyme å få kjøpt ein 126710BLRO der i løpet av dei neste årene. Så litt usikker på kor reell den påstanden om at dei ikkje har lister er?
My point exactly - mistenker at den er forbeholdt et knippe ytterst få privilegerte venner av Fam. Askeland.

• Liker
Reaksjoner: Mr.Erling
Kommer litt an på hvilken modell og hvilken ad. Dj41 med fluted og blå skive later til å være den mest populære.