Jeg er helt enig med Krille at det er for få reviewer på forumet her, og det synes jeg er synd. Men jeg tror at mangelen på reviews delvis kan skyldes at når en tråd blir postet på klokkesubforumet, er den borte i havet av tråder etter en uke. Det første jeg gjør når jeg skal finne ut mer om en klokke er å søke etter reviews av den aktuelle klokken på google. Dette er fordi jeg finner det mye mer informativt å lese andres opplevelse av klokken, enn å lese produsentens beskrivelse.
Jeg tror at et subforum vil motivere flere til å skrive reviews og kunne bli ofte besøkt av folk som enten bare vil lese, eller som er på utkikk etter å kjøpe noe nytt
Dette er selvfølgelig spekulasjoner som bare et eget subforum vil kunne bekrefte eller avkrefte.
Jeg innser at det vil være hyklersk av meg å argumentere for denne saken uten å bidra selv, så jeg skal lage en review eller to når jeg får tid
Jeg tror at et subforum vil motivere flere til å skrive reviews og kunne bli ofte besøkt av folk som enten bare vil lese, eller som er på utkikk etter å kjøpe noe nytt
Jeg innser at det vil være hyklersk av meg å argumentere for denne saken uten å bidra selv, så jeg skal lage en review eller to når jeg får tid