Hva lytter dere til om dagen? (Youtube-videoer)

Takk for tipset @Golfballen ! Mye snadder i disse Småpultkonsertene :)

Feks denne. Mannen har tydeligvis blitt mindre nasal med årene, og det kler ham.

Den siste tiden har det gått mye i en etter min mening rimelig oversett men særdeles dyktig gitarist - som attpåtil er norsk.
Mads Eriksen:

Min far hørte en del på denne karen når jeg var liten så jeg har på en måte vokst opp med disse låtene.

En stund siden jeg har vinklet høyttalere, pusset rørpinner til rørforsterkeren, hengt opp dempematter og satt lyttestolen 38% fra bakveggen målt i rommets totale dybde for å minimere stående bølger. Jada - har vært på hifikjøret i et nylig tidligere liv.

Derfor gledelig å høre denne spontant via hodetelefoner i dag. :) På tide å pusse opp gamle stereointeresser tror jeg.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: aek
Fantastisk live-band. Siste skiva fikk kjempekritikker i Aftenposten:
– Harmoni og kaos regjerer side om side mens cellobuen slår gnister ut fra lydanlegget. Honningbarna trapper opp som mer raffinerte og fengende enn tidligere og det er lite å sette fingeren på.

Beste opplevelsen på Øya:

• Liker
Reaksjoner: SantaMonica
Denne er en klassiker. :) Alltid like kjekt å høre igjen via et par gode høyttalere eller et par gode hodetelefoner / forsterker.

Likar man sounden - så se hans øvrige videos.

• Liker
Reaksjoner: MagnusN og lobwedge
Den siste tiden har det gått mye i en etter min mening rimelig oversett men særdeles dyktig gitarist - som attpåtil er norsk.
Mads Eriksen:

Min far hørte en del på denne karen når jeg var liten så jeg har på en måte vokst opp med disse låtene.
Der var Mads Eriksen :) har tenkt på hva det var han hette. Har pakket ned cd'ene, og tenkt på å finne frem til Journey, men har ikke kommet på navnet

Gladstemning i bransjen, da er det greit at Bruce vært igjennom det før.
(Disclaimer: sitter "tryggt" nok selv men ikke lett å sjå i fremtiden)