Hva koster "bezel insert" til en GMT her på berget

Gammel tråd, men fortsatt aktuell :) Jeg var nettopp innom Bjerke i Oslo, og der kunne jeg få kjøpt nye inserter til kr 800+ men det viste seg at jeg ikke fikk kjøpt insert uten sammtidig å levere inn klokken for å få skiftet inserten - og det kostet 850 kr i tillegg. Men Lervik skal sende meg både en Coke og en Pepsi insert til totalt kr 1760,- :) Så Lervik er fremdeles stedet for bezel inserts.
 
Merkelig, jeg fikk nettopp byttet pepsi inserten min hos Bjerke, betalte 800 for insert inkl jobb for å bytte den. Hele besøket i butikken tok 5 minutter. (jeg hadde bestilt inserten via mail og ventet noen uker til de fikk den inn). Dette var i Nedre Slottsgate.
 
Merkelig, jeg fikk nettopp byttet pepsi inserten min hos Bjerke, betalte 800 for insert inkl jobb for å bytte den. Hele besøket i butikken tok 5 minutter. (jeg hadde bestilt inserten via mail og ventet noen uker til de fikk den inn). Dette var i Nedre Slottsgate.

Jeg betalte det samme i fjor hos Bjerke (inkludert jobben).
 
Uffda. Da må jeg ha misforstått Bjerke. Jeg fikk bestemt inntrykk at prisen var 850 pluss prisen på inserten. Men da tok jeg nok feil! Beklager å ha spredd ufordelaktig info om Bjerke.