Hva kjøper du for 200 000 kr?

Medlem
27. sep. 2017
Innlegg
142
Sted
Oslo
Norsk Tipping ringer deg opp og sier du har vunnet 200 000kr.

Kjøper du en JLC Duoface reverso
jlc-duoface.jpg

bilde fra PrestigeTime.com

eller Omega Trésor Small Seconds Powerreserve
Omega-De-Ville-Tresor-435.53.40.22.02.001.014.jpg

bilde fra fratello.com

Har så lyst på begge. Egentlig bør Norsk Tipping la meg vinne 400000, så ville det ha ordnet seg :)
 
For 200.000 kjøpte jeg sannsynligvis 5-10 forskjellige i ymse prisklasser og stiler, men det var nok ikke svaret i denne "nøtten". :cool:
Om jeg måtte velge mellom de to ovennevnte, hadde jeg uten tvil gått for Omegaen, men ikke i gull (og det ble nok feil svar her og..).
Den andre blir litt for...øhh...."French Riviera" for meg, dessverre.
 
For 200.000 kjøpte jeg sannsynligvis 5-10 forskjellige i ymse prisklasser og stiler, men det var nok ikke svaret i denne "nøtten". :cool:
Om jeg måtte velge mellom de to ovennevnte, hadde jeg uten tvil gått for Omegaen, men ikke i gull (og det ble nok feil svar her og..).
Den andre blir litt for...øhh...."French Riviera" for meg, dessverre.

Det finnes også denne varianten i blå.
omega-de-ville-tresor-co-axial-master-chronometer-small-seconds-40-mm-43513402103002-l.png


Er egentlig ikke en gull person, og de fleste av klokkene mine er under 10000, men jeg må si det er noen interessante kloker mellom 100 000 - 200 000
 
  • Liker
Reaksjoner: px200
For å gjøre tråden litt mer interessant, hva hadde dere kjøpt hvis dere hadde fått et budget på 200 000 kr og fått tillatelse til å kjøpe en klokke?
 
ALS Saxonia Thin i rosé. Da har du bittelitt cash som du kan spytte inn i Doxa Sub 300 så er du rimelig på budsjett. ALS er hovedklokka, Doxa bruker du når forholdene tilsier det. Feks flatfylla i Barcelona:mrgreen: Da var du også klokke i hver ende av skalaen.
 
200 stk. Seiko?
Neida. ;)

JLC må være fasit her hvis ikke VC Overseas er med i ligningen.