Hva kan jeg matche disse skoene med?

Medlem
8. mars 2010
Innlegg
3.475
Sted
Over fjorden
Vi har pratet en del om bespoke dresser, skjorter, pene sko etc.
Tenkte jeg kunne prøve å ta det hele et steg videre, ved å be om tips til et konkret plagg. :p

Jeg har et par Lloydsko som jeg aldri har klart å matche til noe som helst. Jeg har hatt dem med på 2 shoppingrunder i Bergen uten en gang å finne et belte som passer til (jeg er en belte-sko matcher).

Bildene gir et godt bilde av hvordan fargene er.

IMG_5782.jpg


IMG_5783.jpg


IMG_5785.jpg


Husets "bustetryne" lurte på hva i alle dager jeg styrte med:

IMG_5781.jpg



Så, hva i alle dager kan jeg bruke disse til? Jeg tar i mot ALT av forslag. Alt fra farger, stiler, belter og helt til fulle antrekk! :p
 
tenkte hunden selv.

Liker ikke sånne sko. De går under kategorien "fritidssko" som i min bok er sko for menn uten sans for klær.
 
Jeg har virkelig ikke peiling så om jeg ikke fant noe så ville jeg tatt skoene og laget noen bra klokkereimer av de :D

-V
 
Hva med å la bikkja filleriste dem til middag?

Har prøvd nesten akkurat samme skoene selv i både brunt og sort. De passer ikke til noe som helst!

Eneste jeg kan komme på som matcher, er en sykkeltights.

KAB
 
Hva med å la bikkja filleriste dem til middag?

Har prøvd nesten akkurat samme skoene selv i både brunt og sort. De passer ikke til noe som helst!

Eneste jeg kan komme på som matcher, er en sykkeltights.

KAB

Hehe, begynner faktisk å friste å fore dem til hunden...
Liker skoene i seg selv, men klin umulig å finne noe som passer til dem... For pene for et veldig casual antrekk og for sportslig for et pent antrekk....
 
Skoene var fine, men desverre for lyse til at de kan gå til jeans og alt for lyse til å gå til bukser med press. Hadde de vært mørkere tror jeg de kunne funket fint til så mangt. Så alternativet du sitter igjen med er jo bikkje fór.
 
Skoene var fine, men desverre for lyse til at de kan gå til jeans og alt for lyse til å gå til bukser med press. Hadde de vært mørkere tror jeg de kunne funket fint til så mangt. Så alternativet du sitter igjen med er jo bikkje fór.

Enig.. Ikke problemfritt å matche dem med beige/lyse bukser heller..

Var et teit kjøp det der.. :mrgreen:
 
Denne burde passe bra....;)

9caaefaa.png


...men det spørs på studentbudsjettet, god ide å bruke studielånet på ?
 
Denne burde passe bra....;)

9caaefaa.png


...men det spørs på studentbudsjettet, god ide å bruke studielånet på ?

Hehe! Gull og gummi ja. Det må jo være det eneste! :p

Men så var det dette studentbudsjettet ja.. Tror jeg fortsetter å spare studielånet til jeg skal ta master i skottland. ;)
 
Hvite, litt tighte jeans og lysblå skjorte...litt casual dandy.

Ikke min greie, men det kan nok funke om du er typen til det. Skoene er i grunn hverken fugl eller fisk.
 
Uff, nei. I mine øyne finnes det en kun en hvit bukse. Og det l linbuksa, og da skal det matches med gullklokke:)
 
Også hvite bukser..... vel vel, smak og behag.
Kanskje du skulle sende en link til Jan Thomas ???:p

Likte egentlig skoa (ikke skoene) jeg, men kunne vel funke til jeans og T-shirt.
Rett og slett litt casual eller hverdagslig om man vil.