Hva jeg klarte på 14 sekunder...

Medlem
22. jan. 2014
Innlegg
512
Sted
København
Lang historie kort, mandag før Baselworld solgte jeg min gamle Speedmaster, og hadde en alt for full klokkekonto. Hell i uhell så ble jeg syk, og kunne dermed følge med på liveoppdateringer fra Baselworld, og sekundet Snoopyen ble presentert rykket det i klokkeorganet; dette var en klokke jeg bare måtte ha. Jeg slang meg på telefonen til Urmaker Christensen som satt i bilen på vei til Basel. Med lovnader om at de skulle forhøre seg, la jeg meg spent den aftenen. To dager senere hadde jeg en bekreftelse på at dersom de fikk inn én, så var den min. Ventetiden begynte og nå, ni måneder senere er klokken endelig her!

Mitt nåværende problem er dog at klokken ser ut til å ha steget usannsynlig mye i verdi, så om jeg i det hele tatt kommer til å ta av plasten eller bruke den, er noe jeg er særdeles usikker på! Tips og råd mottas med takk, men ha gjerne i bakhodet at undertegnete er en fattig student som har mange urealiserte klokkeplaner.

Dere kjenner nok alle historien bak klokken som må kalles en av tidenes beste marketing-kampanje, så nok snakk, her er min Snoopy!











































Takk for titten! :)
 
Gratulerer med en ekstremt fin Speedy. Skal ikke komme med noe råd i den ene eller andre retningen, men jeg vet med meg selv at det hadde vært veldig vanskelig å legge denne i skuffen eller på KS...
 
Gratulerer masse!
Kanskje ikke dumt å realisere andre klokke planer nå som prisen er høy på snoopy? :)