Hva i alle dager skjer her da?

Sven Bertil skrev:
hehe......Reidar har ikke store nok armer for Panerai........å i tillegg så ville han beholde klokken mer enn 5 dager hvis han kjøpte Panerai og det trur jeg Reidar er sterkt imot! :D :D :D

Den synes jeg var på vei under sixpacken for å si d slik :mrgreen:
Har hatt PO XL 4 ganger, så er ikke armene det kommer an på 8) , men når utstyret ellers er stort så har jeg ikke behov for store klokker :D :D :roll: :mrgreen:

Er det han ja!
Gjorde litt reasearch på en 14060m som var tilsalgs på finn rett før jeg kjøpte min egen, og da var han selgeren. Fant en artikkel og to om han og :mrgreen:
Edit: Var snakk om en ca. mnd. gammel 14060m som var til salgs for 25k, følte det var litt for godt til å være sant, så stod over. Var nok like greit :D

At fyren har godtatt 3-4 tilbud fra forskjellige folk her på forumet burde vel være forklaring nok?

rkjersem, kommer du til å oppsøke ham for å se på klokken?

Hadde han holdt til i Oslo hadde jeg helt klart tatt en tur for å se på disse klokkene hans. Dersom det åpenbart dreier seg om fake ur hadde jeg sporenstreks levert en politianmeldelse. Om klokkene er i orden er det likevel noe snodig over å love klokkene bort til en masse forskjellige folk.

Det er såpass mange uklare parametere her at jeg håper noen har anledning til å kaste mer lys over saken.

rkjersem skrev:
At fyren har godtatt 3-4 tilbud fra forskjellige folk her på forumet burde vel være forklaring nok?

Det burde det forsåvidt. Men likevel er jeg nysgjerrig :) Mest på om det er rent landeveisrøveri eller fake ur eller bare en upålitelig type.

Har noen konfrontert ham med at han har solgt samme klokke til flere?

Jeg har dessverre i andre sammenhenger vært borti selgere som forkaster muntlige avtaler om de får et bedre tilbud. Forkastelig praksis, men det skjer uten av selgerne behøver være de verste skurkene.

Jeg fastholder at jeg ville tatt med meg muskler ved et besøk, men jeg ville gjerne sett klokkene.

Anders skrev:
lobergen skrev:

Jeg er ikke på langt nær godt nok kjent med gull/stål eller serti dials til å avsløre denne som evt fake. Hva er tegnene her? Annet enn en veldig god pris ... :roll:

Neida, har ingen formening om klokken eller selgeren ( jeg pleier selv å være kjapp og billig når jeg skal selge klokker). Jeg mente bare at det var relevant i tråden at han annonserte et ur til.
;)

Synes delgull-suben ser ekte ut. Boksen er ikke fra 2002, så den har han vel skaffet senere. Prisen var jo som alltid veldig god. Enig med Anders i at det er en mulighet for at han ikke er noe annet enn en litt upålitelig type, men som selger ekte ur til en makeløs pris. Men uavhengig av urenes ektehet og tilstand, det var noe med uttrykket "don´t by the watch, by the seller"... Mer passende i dette tilfelle "don´t by the watch, by the vacuum seller" :D

Anders skrev:
rkjersem, kommer du til å oppsøke ham for å se på klokken?

Hadde han holdt til i Oslo hadde jeg helt klart tatt en tur for å se på disse klokkene hans. Dersom det åpenbart dreier seg om fake ur hadde jeg sporenstreks levert en politianmeldelse. Om klokkene er i orden er det likevel noe snodig over å love klokkene bort til en masse forskjellige folk.

Det er såpass mange uklare parametere her at jeg håper noen har anledning til å kaste mer lys over saken.

Ja om jeg får tak i han på telefonen som avtalt så kommer jeg til å oppsøke han tenkte jeg!
Vil se om han faktisk har disse klokkene eller ikke.
Muskler er ikke noe problem, han møter 100kg med sunnmøring, så får håpe det holder :D

ArthurF skrev:
rkjersem, vær OBS på at han vet om denne tråden om du skal møte ham.

Når "hylekoret" stod på som værst i går sendte jeg ham en mail og ba om ett innlegg.

PS: Rolex-moderatoren, ikke flere "stygge" innlegg selv om du sletter de etter 2 minutter nå. Andre keyboard-terrorister kan også forholde seg rolig - jeg trenger ikke underholdning i dag. HerrUr: :)

:twisted: :twisted: :twisted:

Helt i orden for meg. Jeg har jo forsvart han hele tiden, har gjort en avtale om å møte han og regner med at han står ved den avtalen. Man er uskyldig til det motsatte er bevisst som jeg skrev tidligere i tråden :D