Hva har skjedd med linkene mine?

Hopalong

Støttemedlem
Medlem
16. juni 2009
Innlegg
2.959
Sted
Cockaigne
Jeg lette etter noe i tråden "Hopalongs ur" i galleriet, og oppdaget at flere av linkene til andre sider og tråder på TS hadde blitt endret. Noen virker ikke lenger, og andre sender leseren videre til helt andre sider enn jeg opprinnelig hadde linket til. Er det noe som har skjedd i forbindelse med siste tiders overgang, eller er det en eller anne snuskhummer med nag til meg som har bøllet?
 
Jeg lette etter noe i tråden "Hopalongs ur" i galleriet, og oppdaget at flere av linkene til andre sider og tråder på TS hadde blitt endret. Noen virker ikke lenger, og andre sender leseren videre til helt andre sider enn jeg opprinnelig hadde linket til. Er det noe som har skjedd i forbindelse med siste tiders overgang, eller er det en eller anne snuskhummer med nag til meg som har bøllet?

Er nok dessverre flyttingen av forumet som har medført dette.
 
Linketull etter TS-oppgradering

Bare jeg som opplever merkeligheter etter oppgraderingen? I Moores signatur feks er det link til hans samling, hver gang jeg trykker på den havner jeg i en salgsannonse fra vårt utestengte forummedlem Ronnanol. Mener jeg havnet på tilsvarende merkelig sted da jeg gjorde det samme på Minutemanns link. Nå var jeg nettopp inne på Tidssonens samling av reviews og det samme skjedde der. Trykker på linker til reviews og på flere av dem havner jeg alle mulige andre steder, eller så kan ikke siden vises. På et eller to av linkene havnet jeg på rett sted.. ellers bare surr.