Hva har DU på kontoret/pulten?

Medlem
1. des. 2010
Innlegg
2.160
Sted
Haugesund
Har akkuratt byttet kontor til en "gigantisk" pult, det føles iallefall sånn da jeg kun har to skjermer pluss en laptop/docking. Som igjen gir ekstremt stor flate uten noe, blir veldig kjedelig.

Så, er det noen som har no tips til nips og greier en har på pulten? Kjekke ting, gjerne noe man kan koble av med å leke/jobbe med? Jeg har ikke peiling, men om noen har noen tips så setter jeg pris på det :D
 
For min del høres det himmelsk ut. Jo mindre stash, jo roligere i hodet og mer konsentrert om jobben. Mine arbeidsplasser er gjerne for små, og ender opp med bare rot. Det første er vel ikke uvanlig for utleid konsulent, det siste er bare min feil.
 
For min del høres det himmelsk ut. Jo mindre stash, jo roligere i hodet og mer konsentrert om jobben. Mine arbeidsplasser er gjerne for små, og ender opp med bare rot. Det første er vel ikke uvanlig for utleid konsulent, det siste er bare min feil.

Joda, vil ikke ha noe rot og sånn. men noe stash må jeg ha :)

Forøvrig ser pulten slik ut pr dags dato, trenger også en ny stol når jeg ser på bildet! :eek: :cool:

20130925_132632_zps248de9e1.jpg


Takk for tips, likte den fisketanken! Tror ikke de andre på kontoret gidder å mate den når jeg er ute å reiser da :p
 
Så, er det noen som har no tips til nips og greier en har på pulten? Kjekke ting, gjerne noe man kan koble av med å leke/jobbe med? Jeg har ikke peiling, men om noen har noen tips så setter jeg pris på det :D

Hva med Desktop Incursore? Den passer jo naturlig inn på enhver pult :) Også har den jo et herlig "boblehode" som du bare kan dytte til en gang i blant, så nikker den anerkjennende tilbake til deg ... :)

 
Her har dere kampfisken (eller Betta Splendens som den akvariegeeken jeg er) "Børre" som holder meg med selskap på kontoret. :D

 
Alt for mye papirer og rot. Såvidt jeg kan se pulten. Det er heldigvis et system i kaoset. ;D


Jeg kunne forøvrig tenkt meg denne.

[video=youtube;kPy-Zn59trg]http://www.youtube.com/watch?v=kPy-Zn59trg[/video]
 
Skavise..

Laptop, mus, strømforsyning, hodetelefoner, mobil og kaffekopp. Clean desk, baby :)
 
Sveiset Wall-E med tryllestav er obligatorisk på et verksted:) Kamera til takst og tidssonen på skjermen til rolige tider.
9AAC22B5-83C8-4C50-A6F7-71EDC282A0FC-4805-000006158BFB97B2_zpsfaedd18e.jpg
 
For å være ærlig med deg, @bean, så aner jeg ikke hva det er.
Bare et steinalderverktøy som vi stempler inn/ut av arbeidsordre i. Vi skriver også takster i steinplater med hammer og meisel, så ting tar litt tid:cool:
 
Redigert av en moderator: